Vis full versjon : Er så bekymret....
Tidl. bruker
18-05-2005, 13:04
Hadde så vondt i magen i går kveld....sterke mens smerter, men ikke så vondt som jeg hadde når jeg mista.
Blir så redd at jeg holder på å minste vettet.....:leiseg:
Ganske rolig i magen nå, men tror jeg svevde over madrassen av angst i hele natt...:sukk: Har litt utflod, (små seigt...)
Noen som har det sånn, er dette vanlig? :trist:
Bimmelim
18-05-2005, 13:14
Skønner bekymringa di.
Men det kan ikke være båndene i livmora som utvider seg da??? Har hatt det flere ganger nå. Kommer og går. Er i uke 12.:vetikke:
Jeg var helt sikker på at jeg kom til å få mensen rett etter at jeg egentlig skulle hatt mensen fordi jeg hadde så sterke menssmerter som jeg nesten aldri hadde hatt før. Derfor testa jeg heller ikke før senere og da fant jeg ut at jeg var gravid. Uten at jeg vet noe mye om det tror jeg det er vanli å ha litt menssmerter/murringer i begynnelsen.
Håper det går bra med deg !!
Jeg er også litt over 5 uker, og har de samme vontene som jeg tror du beskriver. Har lest masse om dette på nettet, og etter hva jeg skjønner er det helt normalt og ha ganske så vont i begynnelsen av svangerskapet.
men bekymra er jeg like vel. tror ikke jeg klarer å slappe av før om noen måneder.
lykke til!
Hadde slike plager de første ukene med nr 1. Ille, men det gikk bra. :urk: Er rimelig vanlig, selv om det kan være innmari smertefullt. Er nå 6 uker på vei med nr 2. Kjenner svake murringer nå, men regner med det blir verre. Bit tennene sammen og hold ut.Det gir seg etterhvert! :heia: Klem fra Ale
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.