Vis full versjon : Navn til den lille!!
Kanutten
22-08-2002, 00:35
Hei!!
Jeg tror at vi har bestemt oss... hva synes dere om følgende navn: Vi vet ikke hvilket kjønn babyen er:
Filip Andre
Marie Konstanse
Noen som liker navnene? eller synes at de er helt forkastelige??
Hilsen
Kanutten og den lille :baby: 24+1
Tidl. bruker
22-08-2002, 00:38
.....
Filip og Konstanse er flotte navn! Marie og særlig André er håpløst mye brukt i mine øyne...
IzziCreo
22-08-2002, 12:45
Må si meg enig i Shanti her - André er det mest brukte påheng navnet, og jeg personlig liker det ikke. Ved å legge til det etter Filip så synes jeg du tar så mye fra Filip - for Filip (og Konstanse) er jo helt utrolig nydelige navn! :)
Marie er også fint synes jeg - selv om jeg kanskje liker den svenske formen med stum e bedre ;)
Lykke til :)
Klem Suzie Q 25+3
Filip Andrè var fint, men jeg syntes ikke noe om Marie Konstanse.
Flotte navn begge to :klapp:
klem
Vimsen T-12
Syntes Marie Konstanse ble for tungt. Filip André er nydelig.
T-2
Kanutten
22-08-2002, 23:53
Vi har bestemt at det blir disse to navnene.. Konstane er etter min mormor og jeg selv heter også det til mellom navn...
så sånn er det.. alle navn har sin sjarm
klem fra kanutten og den lille sjarmøren vår..
Jeg er enig med flere her som sa at André er alt for mye brukt som mellomnavn og synes Filip bør stå alene!
Marie Konstanse er fint, men dere kan jo bruke BARE Konstanse slik at det blir brukt til daglig! Eller hva med Ine/Ina Konstanse???
Ååååå, liker Konstanse!!:klapp: Ingrid-snuppa lå lenge an til å bli en Jenny Konstanse:)
Fine navn, men jeg er ikke så begeistret for André..
Andreas er bedre da..
Klem Camilla
Marie Konstanse er bare helt fantastisk fint!!!! :klapp: :klapp: Nydelige navn, både sammen og hver for seg.
Filip er også nydelig, MEN André er som andre sier her, kun et påhengsnavn i mine øyne. Litt for oppbrukt som mellomnavn, dessverre :(
Divine
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.