PDA

Vis full versjon : Crionen??

Mammas gull
19-05-2005, 17:58
Er redd i dag, det kommer ut masse gummiliknende ting i dag, men ikke nok med det så kommer det ut noe sort klebet også! Har jeg begynt å blø? Er det noen som hart noe erfaringer her? Trenger en oppmuntring..

Mikke
19-05-2005, 19:20
Hvis det er helt sort er det nok mest sannsynlig gammelt blod. Crinone er ganske tøfft for de etterhvert sarte slimhinnene i livmorhalsen. Så det er ikke helt uvanlig at den kan forårsake små (helt ufarlige) blødninger.

Selv gikk jeg på Crinone til jeg hadde rundet 12 uker. To ganger opplevde jeg at det kom ett par sorte klumper. Begge gangene var jeg hos lege rett etterpå, ingen av gangene ble det funnet noen blødning. Så det var mest sannsynlig gammelt blod etter litt såre slimhinner som hadde ligget noen dager før det kom ut.

Så lenge du ikke blør (rødt friskt blod) tror jeg nok du kan ta det med ro.

Mammas gull
19-05-2005, 20:19
Tusen takk for svar! Når slutter det? Ville du ha gått til legen i morgo (med det du vet nå)?

Mikke
20-05-2005, 15:13
For mitt vedkommende så kom det kun når det kom litt gamle rester av Crinonen ut (noe som skjedde en gang om dagen, litt etter at jeg hadde satt ny dose).

Begge gangene hadde jeg legetime enten samme dag eller dagen etter. Jeg brydde meg (utrolig nok) ikke noe om det. Men jeg var nok sikkert heldig som begge gangene fikk se de to små spirene på UL rett etterpå.

Er du usikker/redd/fortvilet, ta kontakt med legen din.

Fortsatt lykke til, håper alt går bra :klemme: .

Jomma
20-05-2005, 17:59
Hei!

Jeg har også den erfaringen av Crinonen kommer ut i klumper (skikkelig ekkelt! :urk: ) Hos meg har det bare vært hvitt, men som Mikke sier, så skyldes sikkert de sorte gammelt blod.

Dersom du er veldig bekymret, så ikke vær redd for å ta kontakt med legen din :snill:

P.S. Gratulerer med graviditeten :klemme:

Louise
29-05-2005, 23:34
Unnskyld så ikke at det hadde gått galt :trist:.

Håper en spire fester seg snart igjen.