Vis full versjon : Har du sex av medlidenhet for mannen?
Det har jeg. Har så lite sex for tida. Har ikke hatt lyst på sex etter at jeg ble gravid, men i går kveld lovte jeg min mann at i dag skal vi gjøre det. Jeg har ikke lyst, men stakkar mannen, som blir nektet sex.
Har dere sex av medlidenhet???
skillpadden
23-05-2005, 13:47
Nei det orker jeg ikke tanken på engang, men den siste tiden har vi hatt sex for å sette igang fødselen. Det er noe som begge er fornøyd med. Han får dekket behovet og jeg får ungen ut fortere, pga prostaglandiner i spermen som modner mormunnen.
nadine26
23-05-2005, 14:06
Nei,jeg orker ikke tanken engang
Kirsebær
23-05-2005, 14:51
Jepp, har litt pliktsex innimellom, men det går greit. Det som er verst er at jeg føler at han har det med meg noen ganger også.... Tror kanskje ikke han syns jeg er på mitt mest atraktive for tiden....
Lille Blomst
23-05-2005, 15:05
Nei, jeg gjør det av egen fri vilje!!!!
Nei, men jeg skulle ønske han snart ville ha litt medlidenhet med meg! :glis:
Mjoo..har vel hendt at vi har hatt sex selv om ikke jeg har hatt superlyst. Men som regel har vi sex når begge vil.. har ikke vært så ofte for tida. Er så trøtt hele tiden.. kan sove sove sove sove.. men det blir litt plikt blow jobs innimellom da, det må jeg innrømme!Men liker å gjøre det for han, så det føles vel kanskje ikke ut som en plikt hihihi
Tidl. bruker
23-05-2005, 15:24
Nei, jeg gjør det av egen fri vilje!!!!
signerer :snill:
Nope. Så sympatisk er jeg faktisk ikke! :snill:
Nei,har vi lyst begge to har vi sex,hvis ikke lar vi være.
Personlig synes jeg det er alldeles latterlig for å være ærlig..
i begynnelsen hadde jeg ikke lyst på sex pga jeg var så kvalm og svimmel!!
Har nå vært kvalm i mine 7-8 mnd av svangerskapet.
men etter 2-3 mnd hvert fikk jeg den sex lysten....fikk liksom ikke nok
men nå så er det jeg som vil og ikke mannen!
han syns det er litt rart siden det ligger en inne i magen min!!
men vi koser på andre måter så det går bra!!
jeg hadde ikke hatt sex kun for medlidenhet.
har ikke noen problemer med å gi sambo en håndjobb eller to.
det er noe jeg gjør av egen fri vilje!!!
Ann Merete
23-05-2005, 16:10
Ja må vel bare innrømme det.Ikke alltid lysten er på topp hos meg så jeg syns litt synd på han,men når vi først er igang så er det jo slett ikke så ille,selv om ikke det er helt som før jeg ble gravid.
Tidl. bruker
23-05-2005, 16:16
Jepp, har litt pliktsex innimellom, men det går greit. Det som er verst er at jeg føler at han har det med meg noen ganger også.... Tror kanskje ikke han syns jeg er på mitt mest atraktive for tiden....
sånn har jeg det og. Det går litt sånn opp og ned på den fronten - har lyst på sex en del jeg, men kroppen henger liksom ikke helt med.:shock: Slitsomt.
Men vi har funnet på litt andre ting da..... :flaut:
Kirsebær
23-05-2005, 19:16
sånn har jeg det og. Det går litt sånn opp og ned på den fronten - har lyst på sex en del jeg, men kroppen henger liksom ikke helt med.:shock: Slitsomt.
Men vi har funnet på litt andre ting da..... :flaut:
Nemlig... Jeg har rimelig bra sexlyst, men kroppen vet det bare ikke:hehehe: .
sommeryr
23-05-2005, 19:49
i begynnelsen hadde jeg ikke lyst på sex pga jeg var så kvalm og svimmel!!
men nå så er det jeg som vil og ikke mannen!
Stemmer overrens med vårt samliv!!
nei, har som regel lyst jeg. Skulle ønske han spurte oftere, er jo ingenting bedre...:rødme:
Har egentlig mer lyst etter at jeg ble gravid, men føler meg ikke akkurat like attraktiv alltid...men sånn er det vel for alle.
Det er da vel ikke morro med sex hvis en ikke har lyst?Det synes
iallefall ikke jeg :snill: ..Har nok blitt mindre :sengekos: i det siste,men
sånn blir det vel når det er så mye annet som skjer i kroppen ..
nei absolutt ikke, jeg elsker sex og er kanskje til tider den mest pågående av oss. ingen medlidenhet, kun lyst. (fra begge parter selvsagt)
Tidl. bruker
24-05-2005, 08:10
Det hender nok det, ja. Lysten er ikke akkurat på topp for tiden, men han synes den etter hvert store magen og puppene er veldig sexy - og får meg med... Og det er jo bra når vi først er i gang! Tar bare litt tid...
Nei jeg har aldri sex hvis jeg ikke selv vil det.
Men det ville ikke min kjære gått med på heller, sex for han er ikke å tilfredstille HANS behov men at vi skal ha det godt sammen!
Nei, pliktsex vil jeg ikke ha, men lysten er ikke på topp nei......
Slik er det både hos meg og mannen tror jeg, så det blir minimalt med sex ja!
Vi har samleieforbud vi :snurt:
Helenemor
24-05-2005, 13:54
Vel, jeg kan jo ikke la stakkarn ltørke inn nå som vi har hatt myyye sex i forbindelse med prøvingen.
Jeg har kanskje ikke lyst med en gang, men jeg vet også at det er jo godt da.. Så det er ikke pga sympati med mannen nei. :snill:
Har vært gjennom to svangerskap tidligere som resulterte i stor mage, og heller ikke da var det noe sympati sex.
Men jeg vil tro det ikke er noe godt i det hele tatt med plikt sex :niks: Leit at man ikke har lyst, siden man trenger jo den nærheten da.. spesielt for den parten som har lyst.. Ikke sant?
Har ikke hatt sympati sex nei, bare lyst. Men siden jeg er høygravid og under 1 uke til termin så føler jeg meg verken attraktiv eller lysten på sex.
Anne Karin
30-05-2005, 13:03
Hehe... Godt å lese at det ikke bare er meg da!...
Det er ikke en gang at forslag om sex har kommet fra meg de siste 31 ukene! Det er helt sikkert!... Jeg har virkelig ikke lyst. Mye fordi jeg får litt vondt i høna etter på. Uansett hvor sakte og forsiktig det går for seg!
Han får ikke så veldig ofte for å si det sånn, men en gang i uka kanskje...
Hehe... Her en dag solgte jeg sex for første gang i mitt liv!... Jeg hadde så lite lyst at dere vil ikke tro det! Men samboeren hadde vært så snille og go og søt at jeg fikk litt dårlig samvittighet!... Så jeg sa på kødd at han fikk sex visst jeg fikk 1000 kroner!... Han var rett i lommeboka å henta to 500 lapper!... Da var litt morsomt! Så jeg putta pengene i BH`n og vi hadde oss en skikkelig morsom runde! :snill:
Lillemus
31-05-2005, 14:50
Hehe... Her en dag solgte jeg sex for første gang i mitt liv!... Jeg hadde så lite lyst at dere vil ikke tro det! Men samboeren hadde vært så snille og go og søt at jeg fikk litt dårlig samvittighet!... Så jeg sa på kødd at han fikk sex visst jeg fikk 1000 kroner!... Han var rett i lommeboka å henta to 500 lapper!... Da var litt morsomt! Så jeg putta pengene i BH`n og vi hadde oss en skikkelig morsom runde! :snill:
:rofl:
Den metoden tror jeg jammen jeg skal prøve paa ogsaa! :knegg:
Her i huset har vi :sengekos: bare naar begge har lyst. Siden jeg ble gravid har det ikke blitt kos saerlig ofte. Kvalme og stort søvnbehov faar ta skylda for min del, men jeg tror det passer :bryn: ogsaa, for han er saa plaget av pollenallergi paa denne tida av aaret. Jeg merker forresten at lysten er paa vei tilbake hos meg naa. Og naa er det vel snart slutt paa pollensesongen ogsaa... :mhmm:
:rofl: Jeg må bare flire litt Anne Karin... Den var god... :fnis:
Vi har vel relativt ofte sex, ikke så mye som før, men aldri mindre enn 3 ganger i uka år han er hjemme... Det er ikke noe pliktfølelse fra min side, men heller felles ønske om nærhet tror jeg.. Men jeg føler meg ikke alltid like attraktiv nei...
Nei, det er ikke medlidenhet for mannen som gjør at vi har sex :hehehe: ! Vi koser oss når lystene kommer. Blir spennende å se hvordan det blir med sex etterhvert som magen vokser!!!!
flittige Lise
20-06-2005, 23:40
Nei det har jeg ikke
:rofl: Fantastisk bra! :skratte:
Virker det trikset altså!
Jaja, rett i minibanken etter jobb, og så hjem....... :haha:
Mettemor
21-06-2005, 08:45
Her skjer det ganske ofte men KUN når begge har lyst http://smileys.smileycentral.com/cat/1/1_4_60.gif (http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZNxdm414YYNO) !!
Line Mich.
22-06-2005, 17:55
Jeg vil absolutt ikke kalle det medlidenhet...:) Men jeg har hatt sex flere ganger i svgskapet uten at den HELT store lysta har vært der i utgangspunktet. :)
Jeg tenker at det har en stor verdi å opprettholde sexlivet, selvom jeg er gravid!:)
Sexlysten forandrer seg og er ikke konstant i løpet av svangerskapet (for meg iallfall). Noen ganger er den større og noen ganger mindre.
seraphim
07-07-2005, 21:55
nja..... det starter kanskje litt sånn, men det ender ofte opp med at jeg også får lyst og da er det jo greit:fnis: Men formen tillater ikke at vi har sex like ofte som før. Litt ubehagelig å :sengekos: når man er kvalm som et uvær :kvalm:
Angel-82
14-07-2005, 12:25
Så heldige dere er som iallfal har har sex.... Vi har knapt hatt sengeskos siden jeg ble gravid :sukk: Jeg sliter med bekkenløsning. Gjør vondt å snu seg i senga og sånn... Og det gjør så innamri vondt å få noe oppi høna! :flau: Er nok fordi jeg er anspent på grunn av bekkenet, men uansett hvor mye resten av kroppen slapper av, er og blir de musklene stramme.. Så sex med samleie blir det så og si ingneting av, selv om jeg har aldri så lyst. Pliktsex har jeg iallfall ikke. Men vi finner andre måter å kose på....
Trultemor88
15-07-2005, 14:40
Vel,jeg har sex mest på grunn av at jeg syns synd på samboeren min...men han er klar over at jeg egentlig ikke har lyst,men at jeg går med på det er sjelden gang likevel!
Her skjer det ganske ofte men KUN når begge har lyst http://smileys.smileycentral.com/cat/1/1_4_60.gif (http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZNxdm414YYNO) !!
Signerer denne jeg. :nikker:
ja, dessverre så har jeg mye av det :(
Sexlysten min har tatt seg opp igjen nå, men det hjelper jo ikke når mannen synes det er turn-off med baby inni magen :leiseg:
pusedama
07-08-2005, 20:26
Vi har :sengekos:daglig fordi begge vil det :glis: :flau:
superlove
21-08-2005, 19:07
Her er det variabelt. Problemet er at min sex lyst er på topp på morgenen (når han er trøtt som en zombie). Mens han vil på ettermiddag/kveld når jeg er trøtt, oppblåst og sliten :vetikke: Men når vi først kommer igang blir det bra, men kan være tiltak å begynne for meg :uff:
nope..her er det ingen medlidenhet.
tror ikke at han syns det er noe særlig med sengekos nå som jeg begynner å bli stor.har ikke mye lyst selv pga eget selvbilde..
men har vi begge lyst,blir det selvfølgelig litt romantikk under dyna:snill:
men det er jo andre måter å kose seg på, heldigvis:)
Solstråle.
21-08-2005, 19:53
Nei det har jeg ikke.
Vi har ikke hatt sex på 10 uker (er 15 uker på vei nå).
Han får ta seg en runk hvis presset er der. Og det synes han er ok. Selv om han og jeg savner sex og kosen den gir. Men formen har ikke vært der og lysten har det vær som så med. Men noen ganger er lysten der men orker liksom ikke.
Savner sex veldig ja, så lysten og orken kommer nok snart.. men ikke noe medlidenhet sex på mannen nei.
Tidl. bruker
21-08-2005, 20:34
Blir ikke noe medlidenhetsex her nei... Men jeg har heldigvis lyst så det er ikke noe problem!:hehehe: Tidligerer hadde vi omtrent hver dag, men det er ikke så ofte nå da , men iallefall en 3 ganger i uka!
Har ikke så veldig lyst på sex nei... og jeg har heldigvis en mann som virkelig respekterer dette og ikke maser om sex :-)
Men må si at jeg liker å få masasje og ligge og kose, og da hender det at jeg lar han få fullføre (for det hisser han utrolig opp hver gang) og synes litt synd på han, når jeg "erter" han slik...
Men dersom jeg ikke føler for det, så får han heller ikke... Men det er ganger hvor vi har koset lenge og jeg føler at det er helt greit, selv om ikke lysten er 100% på sex, så er lysten for at han skal ha det godt der, og da er det greit selv om man kanskje bare er "50%" lysten på sex selv.
Føler allikevel ikke at det er "pliktsex"
NEIIIIII!!!!:noway:
klart jeg syns synd på han av å til, men da sier jeg heller det. Tror han ville blitt ganske lei seg hvis jeg bare lata som ingenting imens jeg egentli ikke hadde noe lyst!
Jeg har IKKE medlidenhetssex, men det synes jeg godt at sambo kunne hatt!!!!!!:gal: For snart blir jeg gal!! Han tror babyen ligger nederst i livmorhalsen og holder utkikk han, nemlig...
Tidl. bruker
02-09-2005, 22:31
absolutt ingen medlidenhets sex her i huset nei:)
Her i gården tror jeg nesten det er omvendt...:humre: Etter ultralyden gikk det opp et lys for mannen om at det faktisk var et levende vesen inni magen, og når vi hadde sex følte han det ble helt feil.. Jeg synes dette var helt forferdelig, for mine behov har faktisk økt:dåne: Nå har vi sex 1-2 ganger i uka så får vi se hvor lenge det varer. Heldigvis finnes det mange andre alternativer til samleie også!
Humlesnurr
13-09-2005, 11:25
Stort sett har jeg ikke lyst på sex overhodet - det byr meg virkelig midt i mot altså...
Et par ganger har jeg hatt sex fordi jeg synes det har vært greit, men resten av gangene så må jeg nok innrømme at det har vært for å tilfredsstille go´gutten min litt altså! Vil jo at han skal ha det godt innimellom han også, ikke bare møte hormonene mine i døra hele tiden! :knegg:
Hehe, her var mye respons!!
Lysten kommer og går hos meg, men er konstant hos mannen (3-4 x pr uke). Noen ganger orker jeg ikke, og det blir respektert. Andre ganger har vi begge lyst og da er det topp. Atter andre ganger slipper han til uten at jeg har særlig lyst, men da nyter jeg samleiet som den nærheten og kjærlighetserklæringen som den er!
Vil bare føye til at jeg tidligere i forholdet hadde endel sex av "plikt" men det er jeg sluttet med. Det endte nemlig med at han gav beskjed om at hvis jeg ikke ville måtte jeg si fra. For det første ble det mindre nytelse, og for det andre fikk han skyldfølelse etterpå. Man lærer så lenge man lever! :snill:
Her er det helt omendt.. Har alltid vært glad i sex, men nå er jeg helt desperat etter å få det:sengekos: .... Det er helt sinnsykt hvor sexlysten har økt etter jeg ble gravid...Til og med:bryn: klarer ikke å holde følge...:fnis:
Tidl. bruker
27-09-2005, 12:37
Det har jeg. Har så lite sex for tida. Har ikke hatt lyst på sex etter at jeg ble gravid, men i går kveld lovte jeg min mann at i dag skal vi gjøre det. Jeg har ikke lyst, men stakkar mannen, som blir nektet sex.
Har dere sex av medlidenhet???
:nikker: Er nok sånn innimellom her ja.... Får liksom dårlig samvittighet for han, men det er IKKE ofte vi har sex altså, mest pga at jeg sliter veldig med brokk i magen og har veldig vondt.
Nei, jeg har ikke sex av medlidenhet for mannen min. Har jeg ikke lyst, så gir jeg beskjed om det. Jeg hadde ikke ønsket at han skulle "ofret" seg for meg heller...
Det er mange andre måter å vise han at jeg er glad i han enn at jeg skal tvinge meg til å sex...
Jeg har IKKE medlidenhetssex, men det synes jeg godt at sambo kunne hatt!!!!!!:gal: For snart blir jeg gal!! Han tror babyen ligger nederst i livmorhalsen og holder utkikk han, nemlig...
Morsom :rofl:
heidi_1977
29-09-2005, 10:05
Må nesten innrømme at jeg har det nå om dagen ja... Ikke mye moro. Men ofte blir det ikke i alle fall, da. Orker ikke, vil bare sove..
UlrikkeMarie
29-09-2005, 12:38
Jo da, må innrømme det.
Men det er det å begynne som er mitt problem.
Når vi begynner får jeg kjempe lyst.
Men jeg må inrømme at jeg ikke er den som hopper i senga rett etter jobb nei. Selv om jeg har veldig lyst til å være slik noen ganger, slik er nembli min samboer;)
Men ligger ikke der å føler at jeg må,
men det er bra begynnelsen.
Men forstår følelsen.
Er ikke særlig sexlysten!!
Men hører at veldig mange blir det, og veldig mange bli det omvendte:)
Klem
Ulrikke :snill:
Momobamsen
01-10-2005, 17:45
Jeg skulle gjerne hatt mer. Konfronterte mannen med det idag, at jeg faktisk er meg i min egen kropp, og ikke bare huset til babyen hans.
Hmmmm, av og til har eg vel sex med han uten at eg er kjempe tent liksom... Men det gjelder ikkje berre no når eg er :gravid:, men litt ellers også. Men det er liksom ikkje et problem. Medlidenthet-sex har eg ikkje. Det trur eg forresten :bryn: hadde merka om det var tilfelle...
Har forøvrig ikkje mista lysta på sex, har egentlig berre blitt bedre. E det unormalt???????? :rødme:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.