PDA

Vis full versjon : Er dere også sultne?

Vannlilje82
23-05-2005, 13:06
I går og i dag har jeg vært så sulten! Nå er klokka snart 13, og jeg har allerede spist tre måltider. Til frokost spiste jeg to og et halvt ostesmørbrød, til lunsj to rundstykker med pålegg og nå (lunsj igjen..??) tre brødskiver!! Og jeg gleder meg allerede til middag...:dåne: jeg er bare ca tre uker på vei. Er dette vanlig så tidlig?

TRULTEMOR27
23-05-2005, 14:24
hei. Gratulerer med positiv test:snill:

Jeg var skikkelig sulten fra uke tre til uke seks. spiste absolutt hele tiden. La på meg to kilo på de ukene. og glad er jeg for det i dag, da jeg fra uke 6- 7 begynte med kvalmen og oppkast.
Da hadde jeg litt å gå på. Så spis i vei og spis det du har lyst på, når kvalmen kommer, hvis den kommer, blir det ganske snevert det du orker å spise.

klem og lykke til videre i svangerskapet.

Flupsi
23-05-2005, 18:31
så heldig du er da:) Selv klarer jeg ikke å spise stort av gangen. blir bare kvalm og angrer på at jeg dytta i meg noe som helst. Middag er det bare å glemme. loff med syltetøy går til nød:)

Elsie
23-05-2005, 21:57
Oh yeah, spiser som en gal dagen lang. Gjorde det samme forrige gang jeg var gravid også.

estella
29-05-2005, 16:51
Nei, ikkje litt svolten! kvart måltid er eit mareritt...Har gått ned ca 2 kg sidan eg testa pos.13 mai... måtte nett gå fra middagsbordet etter 1/2 kottelett og 1/2 potet. Sprekk ferdig. Her går det i frukt og vatn for det meste. Null appetitt! Presser i meg et glas melk for dagen, og et par knekkebrød til lunch, men då er eg så mett at eg blir uvel...gleder meg til å kunne nyte et måltid igjen...men treng absolutt å kvitte meg med et par kilo...dei kjem vel tidsnok på atte...
Blir jo så svimmel og uten mat..

2barn
29-05-2005, 20:43
Hei!

Ja, jeg er sulten - men når jeg har spist litt blir jeg fort stappmett. Og så har jeg et enormt søtsug, hatt det i 2 uker nå. Helt grusomt, og ihvertfall når jeg har holdt meg borte fra snop siden februar
:mumse:
Lykke til videre!:heia:

Lia
30-05-2005, 14:41
Jeg er mye sulten. Har bare ett problem, og det er at ingenting smaker godt. Nå har jeg snart ingen alternativer igjen som jeg har lyst på... Og hvis jeg ikke spiser, da blir jeg uvel. :vetikke: