Vis full versjon : isbiter
Jeg har fått totalt dilla på isbiter!!!!
Må ha det, må bare ha det...
Merkelige greier....
Er det flere som meg eller?
Nå har det riktignok vært ganske varmt her oppe i nord de siste dagene, men det har det jo vært tidligere i sommer også...
Det er nå de siste ukene jeg knasker i meg et par poser hver dag...hihi...
Heldigvis ikke den mest usunne "dillaen" å ha da...
klem fra tessa73....( som straks begynner nedtelling...)
35+3 i dag! :findag:
Høres jo bare deilig ut, spør du meg....her går det fortsatt i maiskolber....kan ikke få nok og synes jeg lukter det overalt og kjenner lysten på det melder seg. Grillede maiskolber med salt...mmmmmmmm......denne babyens første ord kommer til å være "mais mamma" :latter:
ha en flott dag
klem fra Mormona T-10
Har ingen diller jeg, men isbiter hørtes jo litt kjedelig ut, bare is av vann da.. hehe, is av saft er godt.. :nam: :nam:
Miro:) T-10
Jeg har vel ikke direkte dilla på isbiter, men vann med masssse isbiter i... :nam:
Setter en mugge kaldt vann i kjøleskapet så den blir heeelt kald og så fyller jeg opp med isbiter. Dessverre er det så varmt om dagen at isbitene smelter i løpet av veeeldig kort tid. :leiseg:
Ellers er vannmelon nam, nam...
Klem fra Robyn, T-26
englepels
22-08-2002, 12:41
Joda, jeg har også dilla på isbiter!! Jeg kan knaske i meg - brett om dagen! Jeg er totalt hekta! :D
Jeg er sikker på at det er akkurat som å være nikotinavhengig. Får jeg ikke isbitene mine, blir jeg stressa og ukonsentrert...:bonk:
Godt at det er en sunn dille iallefall!
Nå¨har jeg termin den 1. sept, så jeg får se om lysten forsvinner etter det.
Lykke til iallefall, med isbitene og fødselen!
Klemmer fra englepels
Hei!
Isbiter høres godt ut akkurat nå!!
Men har ikke akkurat dilla på det...har ikke dilla på noe jeg! :p
Spiste og drakk youghurt opptil flere ganger for dag for noen mnd siden...men det måtte jeg bare kutte..!:leiseg: Legen sa det var det jeg la på meg så fort av...:bonk: :bonk:
Wanja35+4:findag:
Jeg har fått dilla på isvann med lime jeg. MÅ ha det tilgjengelig hvis ikke blir jeg sprøøøø. Har et lite lager med lime i kjøleskapet og masse isbiter i frysen, og det må fylles opp lenge før det går tomt i kjøleskapet....
sol
Polyanna
22-08-2002, 15:15
Aarrgghh... Jeg får isinger i tennene bare ved tanken på å tygge isbiter..... :eek:
Jeg er sånn som hun dama i sensodyne-reklamen, som sparker mannen et visst sted når hun får isbiten i munnen... :lol:
Her går det i store mugger med kaldt vann, iskalde dusjer og iste.
Tidl. bruker
22-08-2002, 16:24
Alt som heter saftis også..
lolllipop, og julius... og alle mulige fra isbilene..
Har hele fryseren hos mamma full og knaser å spiser saftis hele dagen...
Ellers ingen dillaer, at all:uff:
Lila
Yes - det er flere med isbitdilla. Ble rasende på meg selv i morges da jeg oppdaget at jeg hadde glemt å legge inn ny isposer i fryseren:sint: Fikk skikkelig abstinenser:bonk: :bonk: Også har jeg dilla på melk og is-salat også skulle jeg virkelig ønske at Nidar kunne begynne å selge Bringebærdrops igjen. Skjønner ikke hva som har fått meg til å begynne å tenke på dem:gal2:
Lotti
Jeg kan knaske isbiter dagen lang - spesielt godt når jeg sitter foran PC'en! Dessuten blir knøttene ekstra friske i frasparkene etter et glass...:D
Skal innrømme at isbitene av og til blir byttet ut med en iskrem, og da ikke akkurat den minste man finner i isdisken.... mannen har lært nå - kommer stort sett hjem med STOOOORE kjeksis:D
Ha nok en fiiin (varm) dag med masse knasking!
Klem fra Unni og knøttene (38+0) :baby: :baby:
Arti med disse dillene...vi er rare vi :)
Hørte faktisk en interessant teori i dag om det å knaske isbiter mens man er gravid..Man får en baby med varme hender!
Tror det hadde stått i Illustrert Vitenskap eller noe....
I tillegg har kollegaen min ei kusine som hadde hatt det samme, og den gutten var aldri kald på hendene! Hmmmm....
Ja, vi får jo se da...hihi..
I dag var jeg på kafe (igjen:...), og da sa ei dame at jeg får et rolig barn når jeg har dilla på isbiter...
Ja, det er skøy med alt det rare man får høre---
klem, tessa73
:nam:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.