Vis full versjon : Hege i gang????
Hei!
Våknet opp kl 24 med smerter i lysken og ryggen.. De kom med ca. 10 min mellomrom!
Nå er de nede i 6 min og jeg har ringt til føden:klapp:
Fikk beskjed av jordmor om å ta ett varmt bad, for å se om riene avtar... Hvis ikke reiser jeg innover til sykehuset snart!!
Ønsk meg lykke til!!!!:birth:
Synes plutselig dette ble litt skummelt!
Klem Hege
Jeg er nå sendt hjem fra sykehuset, med fem minutter mellom riene! Jormoren(en mann) mente jeg skulle ta en paracet å gå å legge meg. På målingene under ctg lå riene mine på 40-50, han sa at under fødselen ville de ligge på 60-70!
Jeg har så sinnsyke smerter, og paracet hjelper ikke!!!
Han sa også at det ikke var åpning,eller modent. Enda overlegen på Riksen undersøkte meg for to dager siden, og sa at det var 2 cm.åpning! Det samme sa legen min, som også er gynekolog og fødselslege, for en uke siden!
Jordmoren var utanlandsk, og han ville ikke høre på hva jeg hadde å si!
Hva gjør jeg nå?? Er det vanlig å gå med rier i flere dager(sterke) før fødselen stter i gang?
Hege T+4
Det er nok dessverre mulig å gå med rier i flere døgn, men når de er med jevne 5 minutter imellom, så ville jeg ikke tatt sjangsen på at det tar så lang tid nei;)
Hvis du er i tvil så reiser du tilbake til føden og nekter å reise hjem igjen.
Hvis du er førsteangsfødende, så tar det gjerne litt tid. Men hvis du er andregangsfødende, så bør du ikke vente så lenge.
Ring til føden du og mas litt på dem:)
Lykke til med :birth:
:findag:
Hei!
Sender deg hvertfall en bunsj med
((((((((((((FØDEVIBBER))))))))))))
Lykke til!!!!!
KLem fra Popsan
oktoberklubben
Vil bare ønske deg lykke, lykke til og håper at det ikke tar for lang til før du har lille :baby: i armene dine.
T-2
Nå kan jeg tenke meg at du er på fødestuen, Hege!! Din heldiggris!!!!:klapp: :klapp: :klapp:
...Eller kanskje du er ferdig...???
Lykke til uansett!!! Håper dette er noe som smitter;)
t+2
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.