Vis full versjon : Ang. igangsetting...
Skal i morgen innlegges for igangsetting. Vet det må være store individuelle forskjeller, men hva vil bli gjort og hvor lang tid må jeg regne med det hele tar?
Jeg var på torsdag så godt som umoden, regner da med at jeg må modnes med piller/gele før jeg i det hele tatt blir satt på drypp..?
Sambo har eksamen på tirsdag, ingen "big deal", dette er viktigere, men er det muligheter for at jeg kan være ferdig ila morgendagen tro og at han kan være klar til eksamen tirsdag???
Er det noen som har erfaringer å dele med meg, både gode og dårlige takk!
MøreMia T+15:uff:
Tidligere Bruker
08-12-2002, 17:07
Har svart deg inne på NM jeg.
Nok en gang, lykke til. :)
Snart får du se den etterlengtede :baby: din!!
:klem:
Jeg ble satt igang med en tube modningsgel klokka 12 på formiddagen. Klokka 14 satte de en ny tube siden ingenting skjedde.
Klokka 17 kjente jeg at det var noe i gjære, klokka 21 begynner det å bli vonde rier. Og klokka 22.40 var gutten født :D
Vil også tipse deg om at du ønsker deg en av fødestuene på venstre hånd når du kommer inn på "fødegangen". Der har du nemlig et stort, deilig badekar til disposisjon. Oppi der bodde jeg første delen av åpningstiden - herlig...
Ønsker deg lykke til imorgen. Tror du kommer til å få en flott fødsel og et fint opphold på barsel. Fødeavdelingen i Molde er bare helt topp (mener jeg da).
Gretchen
09-12-2002, 14:39
På meg begynte de med modningsgele torsdag morgen, gikk over til drypp i tillegg på fredag, og lørdag morgen var knøttet ute - knøtt og knøtt, hun var 54 cm og 3910, men tid tok det.
Søsteren min fikk litt gele inn - og svipp så var han ute, men det var hennes tredje fødsel, men dette er nok like individuelt som på en vanlig fødsel.
Lykke til med fødsel, og sambos eksamen.
Gretchen 15+0 ;)
Mor til 3
09-12-2002, 15:16
Min første fødsel ble satt i gang 3 uker før termin, men alt var modent og klart så jeg ble satt rett på drypp. lå med dryppet fra 9-10 tiden om morran til klokka 15 uten at jeg fikk ei eneste ri. så jeg fikk beskjed om at da kveldsskiftet kom på så skulle de stoppe dryppet og prøve igjen et par dager senere. men klokka 15.15 så gikk vannet, og riene startet umiddelbart. og klokka 16.40 var barnet født. altså 1 time og 25 minutter fra første ri til barnet var ute. så det gikk jo kjempe fort.
Lykke til
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.