PDA

Vis full versjon : Hvor flinke er dere til å dele ut prikker?

Helene Harefrøken
25-05-2005, 12:06
Jeg prøver å dele ut prikker til alle nye og når jeg syntes noen fortjener å få en prikk. Syntes det er hyggelig å kunne gi ut grønneprikker jeg, vet jeg blir glad selv når jeg ser noen har syntes noe jeg har sagt var hyggelig eller lignende.

Har ikke gitt ut noen røde prikker enda, tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller hvis ingen er direkte ufine da.

Hvordan er det med dere benytter prikke systemet eller ikke?

Sparky
25-05-2005, 12:10
Jeg synes jeg var veldig flink inne på SG, og prøver å være like flink her inne. Har gitt én rød prikk inne på SG, der et av medlemmene virkelig tråkket på en annen. Én rød prikk på ett år er derimot ikke så mye å skryte av.
Føler det er veldig viktig å bruke prikkingen riktig, slik at en ikke kan tigge seg til poeng. Det er jo den lille oppmerksomheten som teller, ikke antall prikker. :jupp:

Tidl. bruker
25-05-2005, 12:12
Jeg synes også det er veldig hyggelig med en prikk og noen ord, men jeg er så dårlig til å huske det selv!

Jeg glemmer av hele systemet, jeg :flau:

Må prøve å bli flinkere.

Helene Harefrøken
25-05-2005, 12:18
Jeg synes jeg var veldig flink inne på SG, og prøver å være like flink her inne. Har gitt én rød prikk inne på SG, der et av medlemmene virkelig tråkket på en annen. Én rød prikk på ett år er derimot ikke så mye å skryte av.
Føler det er veldig viktig å bruke prikkingen riktig, slik at en ikke kan tigge seg til poeng. Det er jo den lille oppmerksomheten som teller, ikke antall prikker. :jupp:

Helt enig Sparky!

Tror forresten jeg også har gitt bort en rød prikk inne på SG, men den var fortjent.

Gloria 82
31-05-2005, 22:54
Syntes jeg nå prikker i vilden sky jeg... :blunke:

Gloria 82
31-05-2005, 22:58
...ja i positivt hensikt altså.... :snill: kunne misforstå den litt...kremt...

Har ennå til gode å gi ut røde prikker... har slippet det inne på sm også.

Prikker når jeg leser noe jeg liker, og er enig med, eller at vedkommende rett og slett fortjener en prikk :nikker:

:klemmer:

Cemaka
01-06-2005, 09:21
Jeg prøver å dele ut prikker til alle nye og når jeg syntes noen fortjener å få en prikk. Syntes det er hyggelig å kunne gi ut grønneprikker jeg, vet jeg blir glad selv når jeg ser noen har syntes noe jeg har sagt var hyggelig eller lignende.

Har ikke gitt ut noen røde prikker enda, tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller hvis ingen er direkte ufine da.

Jeg signerer denne jeg. :blunke:

Lille Blomst
03-06-2005, 17:14
Jeg prøver å dele ut kvoten hver dag! Vet selv hvor glad jeg blir når noen prikker meg!! Har enda ikke delt ut røde prikker...:snill:

Vimsen
03-06-2005, 17:15
Nå har jeg hatt meg en prikkerunde. :flau:

Crayzie
08-06-2005, 21:30
Er ny her så jeg føler meg litt dum når jeg spør; hva slags prikker????
Hva er de til?

Vennen
08-06-2005, 21:58
Er ny her så jeg føler meg litt dum når jeg spør; hva slags prikker????
Hva er de til?

Hvis du ser under "navnet" vårt, er det en firkløver. Her kan man trykke og få opp en boks hvor man kan skrive inn en kommentar eller noe. Man kan der si om man er enig i vedkommendes melding eller ikke. Er man enig, får man en grønn prikk, uenig - rød.

Noen som kan forklare det bedre?