Vis full versjon : endelig
isdronning
25-05-2005, 22:16
da var det min tur til å bli :gravid: og har fått termin den 25 januar 2006. gleder meg til første ultralyd. er spent om det er :baby: eller :baby: :baby: der inne. skulle egentlig ringe sykehuset i morgen ,men kunne ikke vente lenger så ringte i dag og fikk bekreftet hjemmetestene jeg har tatt. lurer på hvor dere har fått tak i de finne "nedtellings dingsene deres". kunne godt tenkt meg en slik selv. det føles nesten uvirkelig må nesten klype meg selv i armen for å se at jeg ikke drømmer.
Gratulerer så mye med :baby: i magen!
Håper du får en fin tid inne på SM, det har ihvertfall jeg hatt!
Lykke til!
:klemmer: Louise
isdronning
26-05-2005, 10:01
takk skal du ha. jeg gleder meg stort.
Gratulerer så mye med vellykket forsøk og :baby: eller :baby: :baby: i magen! Blir spennende på UL, da!
isdronning
26-05-2005, 14:18
takk. jeg gleder meg veldig nå. kan ta ultralyd 10-17 juni så det er vel ikke så lenge å vente egentlig, men... skulle likt å vite at alt står bra til med den/de. nei må vel bare leve i spenningen.
Gratulerer! :heia:
Forstår at du er spent. Jeg har ennå ikke innsett at det er en baby i magen min. I mitt tilfelle så gikk forsøket så lett at jeg først nektet å tro at det kunne bli noe baby ut av det. Ga de meg luremedisiner? Det ble bare 3 egg, men det holdt med det ene som ble befruktet. Utrolig! :hehehe:
isdronning
02-08-2005, 01:38
bare en liten oppdatering: var på ul den 14 juni og der var ett foster. fikk høre hjertelyd og se hjertet slå. alt var bra. nå venter jeg bare på innkalling til ul i uke 17-18 og da tror jeg vi kommer til å ville vite kjønn.
Vavavavoom
05-08-2005, 13:25
Gratulerer!!! Det er så deilig å se det hjertet :) Nå er du jo langt på vei og alt går nok som på skinner utover!! Jippi, nok et lite mirakel :heia:
Godt å høre at alt er vel! Kos deg i svangerskapet!
:klemme:
Gratulerer såå mye :heia:
:blomst:
gratulerer så mye! :heia:
skal til min første UL 27.9.
blir spennende:)
Gratulerer med etter hvert ganske stor baby i magen. he he:hyper:
Kos deg videre i det etterlengtede svangerskapet.:gravid:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.