PDA

Vis full versjon : Hvor er det best å reise?

Tidl. bruker
26-05-2005, 16:08
Siden vi tar skikkelig av ;) og drar på en tur til neste uke, er jeg litt nysgjerrig på HVOR. Har sett noen alternativer vi står mellom. Har vært både på Gran Canaria, Tyrkia, Poros og Kreta før, men hva ville dere valgt av disse?

Tidl. bruker
26-05-2005, 16:18
Siden vi tar skikkelig av ;) og drar på en tur til neste uke, er jeg litt nysgjerrig på HVOR. Har sett noen alternativer vi står mellom. Har vært både på Gran Canaria, Tyrkia, Poros og Kreta før, men hva ville dere valgt av disse?

Gran Canaria synes jeg er kjedelig... Turistmaskin de luxe. Ikke noe særpreg, bare helt ordinært. De andre stedene har jeg ikke vært.

Tidl. bruker
26-05-2005, 16:50
Gran Canaria synes jeg er kjedelig... Turistmaskin de luxe. Ikke noe særpreg, bare helt ordinært. De andre stedene har jeg ikke vært.

helt enig med deg - har vært der 2 ganger - møter jo bare folk du kjenner - he,he..

Anita79
26-05-2005, 21:52
En liten hilsen fra en Kreta-elsker!! Hadde helt klartr valgt det som reisemål. Deilig mat og vennlige mennesker. Håper dere får det fint på tur uansett hvor dere reiser!!

Salt
27-05-2005, 00:16
Synes Kypros var digg !

Linna
29-05-2005, 15:12
Jeg har vært på Kypros (veeldig partyparty-sted, spesielt Ayia Napa, ellers lite å se synes jeg. Vært også i Fig Tree Bay, massssse gamle og barnefamilier. Natta før 23) Har også vært diverse steder i Hellas, og der liker jeg meg. Veldig fint der. Er du ute etter mye å se og oppleve, har jeg tro på Kreta, er dere ute etter avslappning, hvor som helst i Kreta. Ikke Kos da forresten, er vel den "nye" Ayia Napa.....? God tur.

Line Mich.
01-06-2005, 19:11
Jeg har aldri vært på Kreta, men har skjønt at det er fantastisk der.

Hege74
04-06-2005, 20:46
Av stedene i undersøkelsen har jeg vært på Rhodos og Skiatos. Skiatos er litt lite sted synes jeg. Rhodos var jeg da jeg var barn, men det jeg husker var bra.

Ellers liker jeg Tenerife bedre enn Grand Canary, har vært begge steder.

En venninne av meg som jobber på reisebyrå og reiser mye med jobb ville ha valgt Egypt, Sharm El Shaik som sitt neste reisemål sa hun.