Hallo!
Er det noen som kan forklare hva jeg skal kjenne etter!?!
Merker ingenting, hverken innvendig eller med hendene.
Begynner å bli litt bekymret, og ønsker meg UL (men det er jo over en måned til...).
Hvordan føles det?
Hei,hei.
Som første gangs gravid kjente jeg tulla mi i uke 18.
Nå er jeg gravid med nr 2 og kjente liv i uke 15,men jeg kan ikke se noe på utsiden enda.Heller ikke kjenne det.Kan tru pappa´n gleder seg til og kjenne og se h*n dulter i magen. :)
Klem fra xina (termin 1.februar)
Elba, jeg kjenner ikke noe som helst heller. Jeg forventer ikke å gjøre det heller før uke 20. Skjer det før det så blir jeg bare :)
Klem Pelen 14+3
Heisann Elba!
Hvis du er førstegangsfødende,trenger du ikke være bekymret!!!!Forrige gang jeg var gravid,kjente jeg ikke noe som helst før etter jeg hadde vært på UL,var vel kanskje 20 uker da jeg kjente det første gangen!Så du har god tid på deg!!!
Denne gangen,som er min andre graviditet,kjente jeg liv allerede da jeg var rundt 13 uker,og da jeg var 14 uker,la venninnen min hånden på magen min,og kjente at det sparket:D
Hvordan det kjennes ut,vel:
har jo hørt standaren"sommerfugler i magen",vel ehhh,det hadde jeg aldri beskrevet det som!!Heller som noe der inne som dytter rundt på ting.Hvis du legger en finger mot magen og presser forsiktig,og så tenker deg at presset kommer innenfra,bare mye svakere,så skjønner du hva jeg mener!! Tenk også at du hopper el noe(he,he)med magen full i vann,da skvulper det ,ikke sant? Vel,av og til føles det nesten ut som om magen skvulper bittelitte grann(selv om jeg bare ligger på ryggen.)Og selvsagt mye,mye svakere enn hvis en virkelig skulle ha hoppet...
He,he,dette må jo høres helt sykt ut,men.....
Bare vær tålmodig,babyen gir nok snart noen spark fra seg!!
Klem Hanne 15+4