PDA

Vis full versjon : Hjelp..brun utflod..

Tro
26-05-2005, 18:49
Hva kan dette være? Det er bare brunt, som om det var rester fra forrige mens..men jeg blir litt engstelig da. Kan det være at jeg er i ferd med å miste nurket? Eller er det flere som har opplevd dette? Starta vel i 15-tida i dag, men det er ikke så mye at det kommer i trusa..bare når jeg tørker meg. Er på dag 4+2, så det har bare så vidt begynt å gå opp for oss at vi faktisk har greid det..vil ikke få slike bekymringer nå som alt var bra!

Noen med erfaringer fra liknende hendelser?

Tella79
27-05-2005, 08:17
Jeg opplevde detsamme tidlig i svangerskapet. Jeg husker ikke helt hvilke uker jeg opplevde det i, men jeg mener det var i uke 6-9.. Det kom en kveld og var borte dagen etter.. Det var på en måte brun utflod, akkurat som rester fra menstrasjon. Og det kan godt stemme på deg også! Men man blir redd!! Det ble jeg også... :dåne: Jeg dro til legen og da var jeg faktisk akkurat 6 uker på vei, men fikk beskjed at legen jeg fikk treffe (min egen fastlege var ikke tilstede, dessverre...) at man ikke fikk gjort noe så tidlig i svangerskapet. At det var for tidlig og se hjerteaktivitet. Men jeg vet om andre jenter som har opplevd det da.. Så jeg fikk bare smøre meg med tålmodighet og vente på min ordinære time hos fastlegen i uke 11, og da fikk vi se et hjerte banke!

Under denne tiden hadde jeg kanskje 5 blødninger som ikke fyllte det minste truseinnlegget en gang.... Og jeg hadde aldri smerter!

Men som sagt... man skal alltid ta blødninger på allvor, og jeg hadde ringt legen bare for og få pratet litt. Det er alltid godt og få gjøre det. Prate med noen med enda mer erfaring!

Noen trodde at jeg kanskje hadde blødninger i forbindelse med egentlig forventet menstrasjon...

Men jeg tror dette går helt bra!! Det skal det gjøre :heia:

Lykke til! :blomst:

Majaliten
27-05-2005, 14:46
Hei!

Jeg opplevde det samme i uke 7. Brun utfold i 2-3 dager. Tok kontakt med legen min og ble sendt på ultralyd pga tidligere historikk. Der kunne de fortelle at alt var bare bra. Og at som regel var det rester etter forrige mens dersom det var brunlig utfold. De sa at man skulle være mer oppmerksom på helt klart rødt blod, men det trengte heller ikke å bety at noe var galt.

Lykke til!!!

Vannlilje82
30-05-2005, 17:22
Og jeg opplever det samme NÅ!!:leppe: Midt i eksamenslesinga og alt! Våkna med magesmerter i går morges. hadde litt brunt i utfloden i går kveld, ikke noe på dagen i dag, men nå er det litt igjen. Dette er grusomt!!!

Vannlilje82
30-05-2005, 19:06
Og jeg opplever det samme NÅ!!:leppe: Midt i eksamenslesinga og alt! Våkna med magesmerter i går morges. hadde litt brunt i utfloden i går kveld, ikke noe på dagen i dag, men nå er det litt igjen. Dette er grusomt!!!

Jeg rakk så vidt å skrive det forrige innlegget og reise meg opp før jeg begynte å blø ordentlig...!!:shock:

Tella79
31-05-2005, 08:12
Jeg rakk så vidt å skrive det forrige innlegget og reise meg opp før jeg begynte å blø ordentlig...!!:shock:

Da hadde jeg tatt kontakt med legen!

Vannlilje82
31-05-2005, 08:30
Da hadde jeg tatt kontakt med legen!

Jeg ringte legevakta med en gang!! har en egen tråd om det her i forumet.