PDA

Vis full versjon : Må melde meg ut... (litt langt)

Camilla
22-08-2002, 11:40
Hei alle sammen!
Jeg må dessverre melde meg ut av februarklubben...
Etter en herlig ferie var jeg så glad for at jeg endelig var over de 12 første ukene! Begynte virkelig å glede meg og magen poppet frem. Måtte kjøpe meg nye klær og all ting!
Men hvor lenge var Adam i paradis?
På torsdag i uke 13 begynte jeg å blø bittelitt. Fikk beskjed om å ta det med ro og bare ligge og slappe av. Fikk fryktelige magesmerter om natten, ringte legevakta som ba meg ta en Paracet og prøve å sove. De kunne jo ikke gjøre stort mer.. Ble så glad da blødningene og smertene ga seg på lørdag, men det var vel bare stille før stormen! Søndag kveld startet helvete!
Veeldig vondt og plutselig "datt det" en stor slimete klump i trusa, rakk ikke frem til doen. (Beklager ekle detaljer...)
Fikk kjørt til legevakta hvor jeg kom inn med en gang. Da jeg lå å ventet på legen var det som om en stor boble sprakk i magen og jeg begynte å blø som en foss :leiseg: Jeg gråt og gråt, klarte ikke stoppe! For en forferdelig opplevelse.. Jeg skjønte jo at det var over før legen kom å kikket på meg.. :( Følte meg så mislykket og skuffet! Var veldig glad jeg hadde mannen min der og at han var så flink og rolig. Han var jo også lei seg, men klarte å berolige meg litt. Jeg var redd også, siden det ikke sluttet å blø. Derfor ble jeg sendt rett til sykehuset, hvor de sjekket med ul. Det satt fast en stor del i livmorhalsen som de ikke klarte å lirke ut. Dermed var det rett til utskrapning.
Uff, jeg gråt så fælt at jeg omtrent ikke fikk puste..
Men de var veldig flinke og snille på sykehuset og alt gikk fort!
Pluteselig var de harde puppene myke og magen forsvant som dugg for solen, følte meg helt pløsete bare.. Kunne/ville ikke skjønne at den lille babyen vår ikke var hos meg lenger...
:leiseg: :leiseg: Men det var vel en grunn til at det skjedde, får trøste seg med det! Og vi er enige om å prøve igjen så fort som mulig! Ble rådet til å vente til jeg hadde hatt en mens, så kunne vi bare satse på nytt. Håper mensen kommer når den skal, tror jeg hadde el her om dagen.
Det er så typisk at nå ser man ihvertfall ALLE gravide mager, barnevogner og småbarn overalt!!!
Synes det er kjempetrist å forlate dere i februarklubben, men ønsker dere lykke til alle sammen! Kos dere med magene deres :)
Håper å kunne melde meg inn i en ny klubb snarest mulig.

Fortsatt god sommer!!

Klem fra Camilla

anita
22-08-2002, 11:53
:stakar: Her kommer en trøsteklem til deg:stakar:

Håper du kommer snart tilbake!

cobra
22-08-2002, 11:53
Huff, så trist.
Vil bare gi deg en stor:klem: .

Cobra

Sessa
22-08-2002, 11:55
:leiseg: Nei Camilla da!!! :leiseg:

Det var ikke sånn det skulle gå. Åhh nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne. Vet ikke helt hva jeg skal si i en sånn stund, for det du har opplevd nå må være helt forferdelig! :(

Håper du har det bra, og at du får snakket godt ut om følelser med din kjære. Det var bra du hadde han med deg. Jeg ønsker deg masse lykke til videre, og håper vi snart får se deg igjen her på SM.

:stakar: Sessa

Hampus
22-08-2002, 12:15
Uff, så trist! :trist!:

Sender deg varme tanker og en god :klem:!

Elma
22-08-2002, 12:18
:stakar: :stakar:

Pelen
22-08-2002, 12:25
Sender deg en stor varm :stakar:

Det var ikke sånn det skulle gå. Stor lykke til fremover med laging av barn. Og se til å få bra oppfølging da så at du ikke trenger å være urolig.

Klem Pelen

Demeter
22-08-2002, 12:30
Kjære Camilla, så fryktelig trist! Det høres heldigvis ut som om du har en mann som tar godt vare på deg, og det er bra.

Håper det ikke går så lang tid før dere er i gang igjen!

Trøsteklem fra Demeter

Beate
22-08-2002, 12:41
:leiseg: :stakar:

I am
22-08-2002, 12:49
:stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

Hanne78
22-08-2002, 13:18
Uff,uff,uff:leiseg: :leiseg:
Vil bare si at jeg synes dette var fryktelig trist!!!
Ønsker deg lykke til videre:stakar:
Klem Hanne

Tidl. bruker
22-08-2002, 15:03
:trist!: Det gjør meg vondt å lese historien din... :trist!:

Håper det går bra med deg og din kjære, og at dere får en ny sjanse om ikke så lenge...

Masse klemmer fra Zafir

LaLuna
22-08-2002, 20:57
:stakar: :stakar: :stakar:

Tidl. bruker
23-08-2002, 00:29
Huff så trist, begynte å grine da jeg leste innleget.:leiseg: . Skal komme og gi :stakar: . Håper du har det bra nå.

Allimac
23-08-2002, 02:02
Uff så trist og j****!! :trist!: Sender dere mange (((varmetanker))) og trøste :stakar: !

Camilla
23-08-2002, 13:16
Dere er så snille alle sammen!
Det er godt å få litt trøst..:klem:
Går jammen i bølgedaler om dagen, begynner plutselig å gråte og bli helt fortvila. Litt kjedelig når man sitter på jobben.. :blush:
Sitter å leser "vi som har mistet" på SG, og følelsene bare bobler opp. Det er godt man ikke er alene om alt det triste og.
:findag:

Klem Camilla

Liss
23-08-2002, 21:29
Vil bare sende deg mange :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

Velvet
24-08-2002, 23:35
...trist. :stakar:

Ønsker deg lykke til i neste runde.

Hennie
26-08-2002, 18:13
Jeg ble så trist:leiseg: når jeg leste om SAen din. Håper det går bra med deg.
Lykke til neste gang dere forsøker.

:stakar:

Klem fra Hennie