Vis full versjon : Mistet graviditetsfølelsen
Testen sier jeg er gravid, har ikke hatt smerter eller utflod.
Men puppene mine som var ømme, er nå ikke ømme mere!
Heller ingen andre tegn på graviditet. Er i uke 7.
Hva kan dette være?
Trenger ikkje vere noe galt i det heile, men dersom du er nervøs så bør du ta kontakt med legen din, for å måle hcg nivået i blodet ditt. Er det stigende, så er det positivt, er det synkende er det negativt.. (men det vet du sikkert..)
Lykke til!
Margrete_
27-05-2005, 13:29
Symptomer er helt individuelt. Noen har masse symtomer, andre kjenner ingenting. Begge deler er normalt. Så lenge testene er positive tror jeg ikke du skal bekymre deg. Jeg fikk ikke ømme pupper før i uke 7+
Dette går nok helt fint, skal du se! :klemme:
Tidl. bruker
27-05-2005, 13:47
Jeg har ikke hatt ømme pupper i hele svangerskapet til nå - og alt av symptomer har vært ofte tissing i begynnelsen, og nå bekkenløsning... Du skal være glad du IKKE har noen symptomer du;) Babyen er der nok for det!!
:klemme:
Lille*My
27-05-2005, 14:07
Hadde igrunn ingen symptomer de første månedene jeg. Tok en ny test i uke 8 husker jeg, var faktisk nervøs for at når jeg kom på første kontroll i uke 10 så skulle det vise seg at jeg ikke var gravid likevel.. jeg følte meg jo ikke gravid (selv om testen talte sitt tydelige språk)
Har klart meg så og si uten symptomer hele veien, bortsett fra det viktigste symptomet nå -en schvæææær mage :D med masse sprell i.
Jeg er sikker på at alt er bra med knøttet ditt. Nyt din foreløpig problemfrie graviditet!!
Har heller ikke opplevd så mange symptomer under svangerskapet... Det eneste er trøtthet og hodepine.. Ikke mer enn det :heia:
Så det trenger ikke å bety noe som helst! Men er du urolig så ta en hcg-test hos legen!
Lykke til :blomst:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.