PDA

Vis full versjon : Å rope "ulv, ulv"

Miro
22-08-2002, 11:55
Hei og nå sier jeg god morgen:mervink:

I går kveld satt jeg på sengekanten klar til å legge meg. Jeg hadde vel sittet i ca. 5 minutter (vi har nemlig tv på soverommet)Da fikk jeg litt vondt i magen. Nederst i magen, og vondten kom også litt i korsryggen. Jeg tenkte at gisp, hva skjer. Smerten var IKKE intens i det hele tatt. Den varte littegrann, hvor lenge vet jeg ikke, men så ga den seg. Jeg tenkte ikke noe mer over det etter at den hadde gitt seg (herregud, jeg ser jo etter tegn hele tiden nå da:o Uansett, jeg la meg nå ned, og så startet det igjen, denne gangen litt sterkere, men ikke sånn "auuu" vondt heller. Bare nok til å få min oppmerksomhet. Så ga det seg og jeg tenkte igjen ikke noe mer på det. Sovnet gjorde jeg og har våknet flere ganger i løpet av natten og det har ikke vært noe mer. Ikke noe i dag heller.

Jeg nevnte dette for mannen i dag, og han kom med en lur forklaring: Du er ikke bare litt sliten i musklene i korsryggen da, og så kjennes det ut som du har vondt i magen også.. Joda, kanskje han har rett. Det var mye i går. Så etter en natts hvile så selvfølgelig har det blitt bedre...:p

Sånn går det, jeg skal slutte å rope "ulv, ulv" jeg da:blush:

Hilsen Miro:) T-10

Vimsen
22-08-2002, 11:58
Det er bare å rope det Miro-vennen !:)

Er ikke SÅ lett å vite hva som skjer i kroppen til enhver tid.

Jeg har selv trodd at noe var på gang et par ganger....

Men de sier jo at man kjenner det virkelig når noe skjer så da får vi vel tro på det
(selv om nabon min lå hele natte med veer og merket det ikke selv :lol: )

Ha en yppers dag

Klem
Vimsen T-12

Robyn
22-08-2002, 12:11
Det er rart med det hvordan kroppen kan lure oss litt gang på gang, men når det virkelig gjelder så merker man vel instinktivt at det er noe mer på gang...

Jeg har hatt så mye mer kynnere, stikkinger og hele pakka denne gangen enn når jeg gikk med Robin. Da hadde jeg absolutt ingenting før riene startet.
Merker at det gjør meg veldig usikker, og selv om jeg ikke tror på noen fødsel før terminen nærmer seg har jeg det hele tiden i bakhodet. "Hva var det....??? Å ja, ikke noe å bry seg om..."

Håper det gir seg litt etterhvert og heller kommer sterkere tilbake når terminen virkelig nærmer seg.
Blir slitsomt å gå sånn i 4 uker til.:bonk:

Klem fra Robyn, T-26

Wanja
22-08-2002, 14:03
Heisann!
Har også blitt "lurt" litt..for en 2-3 ganger har jeg trodd at det var noe på gang...men Nææi!! Men liksom...hevet meg etter klokken for så å ta tiden...men ingen sammenheng i det hele tatt!:bonk: :bonk:
Næi jenter,her gjelder det virkelig å være tolmodig:uff: :(

Wanja35+4:findag:

Mormona
22-08-2002, 14:11
Tålmodighet er en dyd....skulle bare ønske at noen viste meg den køen når det ble utdelt, for her merker jeg nesten for hver time som går at jeg kikker etter tegn og håper at hver en minste liten ting skal få vannet til å gå eller riene til å sette i gang :)

Men samtidig så hjelper det å ha litt bakkekontakt, merker jeg....har pratet med en venninne om det og det viktigste er jo tross alt at babyene våre har det fint i magene våre. Det er jo en grunn til at de er der inne i +/- 9 måneder før de kommer ut. Og så lenge de har det fint der inne så er det vel ingenting som er bedre enn det......så får heller vi mammaer holde ut så godt vi kan på utsiden ;)

Men jeg venter nå litt likevel da....har jo såååååå lyst at noe skal skje snart.

klem fra Mormona T-10