Tidl. bruker
28-05-2005, 15:23
Ehem... burde kanskje vært på pinlige spørsmål.... men i allefall. Jeg må si at jeg hadde ett lite håp om at puppene vokste under svangerskapet. Ønsket t.o.m. strekkmerker bare for at de skulle bli litt større - bruker a - cup og det gjør jeg enda...
Har ikke merket NOE forskjell på dem.:vetikke:
Her en dag snakket jeg med ei venninde om bikinier og hun sa hun kun brukte dem med innlegg og sånn. Det må jeg også sa jeg... OI, og du som enda ikke har ammet!!!?? :shock: - svarte hun.
Jeg ble kjempeurolig.. :nervøs:
Har jo flere venninder som klager på at de ikke har pupper igjen etter de har ammet - hva gjør jeg da????! :lei_seg:
Mamma har jo også små, men med henne var det omvendt - hun fikk selvtillitten opp etter fødsel og amming...
Jeg er så engstelig.... (måtte bare lufte det) :rødme:
Har ikke merket NOE forskjell på dem.:vetikke:
Her en dag snakket jeg med ei venninde om bikinier og hun sa hun kun brukte dem med innlegg og sånn. Det må jeg også sa jeg... OI, og du som enda ikke har ammet!!!?? :shock: - svarte hun.
Jeg ble kjempeurolig.. :nervøs:
Har jo flere venninder som klager på at de ikke har pupper igjen etter de har ammet - hva gjør jeg da????! :lei_seg:
Mamma har jo også små, men med henne var det omvendt - hun fikk selvtillitten opp etter fødsel og amming...
Jeg er så engstelig.... (måtte bare lufte det) :rødme: