Vis full versjon : Knivstikk!!
Tidligere bruker
09-12-2002, 14:19
Er litt urolig her jeg sitter.
Har i hele helgen hatt veldig vonde *knivstikk* på venstre side av livmora. Er vel i lysken tror jeg.
Er dette noe å uroe seg for, bør jeg ringe legen?
Er 18+3 i dag...
DL
Dette høres jo ikke bra ut DL! Er det i forbindelse med at du gjør noe, eller kommer de helt umotivert da?
Dersom de kommer umotivert, så skader det i alle fall ikke å ta en telefon til legevakta! Kommer de i forbindelse med at du anstrenger deg, så er det jo kanskje en beskjed om å roe ned litt?
Håper det går bedre for deg :stakar: !!
Tidligere bruker
10-12-2002, 00:48
De kommer samma om jeg legger, sitter eller er aktiv. Og jeg har ikke kjent noe slikt før.
Har ikke kjent de på noen timer nå, men har hatt annen magevondt isteden.
Kommer de tilbake i morgen så ringer jeg legen min!
Ingen flere som har opplevd dette???
DL.
18+3
Heisann d_lady!
Jeg kjenner igjen disse smertene, for min del er de mest på høyre side, og noen ganger klarer jeg ikke står oppreist! Jeg gikk til legen, han trykket (det var så vondt at det var rett før jeg smelte til ham) i lysken og litt opp på magen. Konklusjonen hans var at det var ligamentene i lysken som strakk seg voldsomt, noe som resulterte i store smerter! Det har blitt litt bedre, men jeg kjenner smerter fra tid til annen, de kan plutselig dukke opp, så har jeg vondt noen timer, vondt når jeg går, hoster, sitter, you name it!
Kan bare trøste deg med at det nok blir bedre, livmoren må jo vokse for å lage plass til babyen! Håper du kommer deg, og at du fikk litt svar!
:findag:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.