Vis full versjon : Så var julevasken tatt
I dag er jeg hjemme med lillegutt på snart to, for han er syk stakkars liten. Men aldri så galt at det ikke er godt for noe :D, for nå er julevasken tatt:klapp:. Jeg er nemlig så heldig å ha en gutt som sover seg frisk. La han 0945 (han sov også i hele natt) og han sover fremdeles. Har alltid hatt et godt sovehjerte han. Selv om han nå nærmer seg to, sover han to - tre timer midt på dagen, legger seg klokken 1930 og sover til 7 - 8 neste morgen. Håper neste mann ligner på storebror :D
:findag:
Såå flink du har vært :klapp: Høres deilig ut å være ferdig med julevasken.
Stakkars lille gutten din :stakar: som er syk, men det høres veldig lurt ut å sove seg frisk. Samtidig som mamma får gjort en hel masse ;) Har en nevø som er sånn som sønnen din. Har skikkelig sovehjerte, men er også superaktiv når han er våken. Man kan jo håpe at det ligger i slekta :p
Tror jeg må vente helt til neste helg før jeg får begynt med julevasken. Håper bare formen er like bra da, som den har vært frem til nå. Begynte å merke litt kvalme i går og i dag, men den er ikke ille, så jeg håper den ikke blir værre. Ellers må nok Balumbamannen trå til med mye julevask...
God bedring til lille gutten :stakar:
Klem fra Balumba :)
5+6
Tidl. bruker
09-12-2002, 20:39
Så deilig da, flink du har vært Zelda :)
Godt å ha en som sover seg frisk da, både godt og kjekt ;)
Ikke noe morsomt når disse små er syke.
God bedring til veslegutten da :)
Så deilig å få vaska skikkeleg! Det er heilt merkeleg kva ein kan få lyst til, men akkurat no hadde det vore supert med ein dag fri for å få vaska til jul! Og så kanskje nokre dagar fri til å handle litt gåver....
Men det er jo synd at guten din er sjuk - håper han er betre i dag. Det går jo ofte raskt over hos desse små.
Ha ein fin dag.
:) petrine
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.