Vis full versjon : Våger meg et lite skritt inn her
Jeg testet positivt med SG testen i dag tidlig... Men føler meg absolutt ikke gravid.. heller tendenser til mensensmerter.... Men alle sier jo at to streker er to streker... Den ene var riktignok svakere enn den andre. Vet noen om man kan stole på testene? Får ta meg en tur på apoteket i lunsjen!
Men jeg krysser fingrene og håper jeg får være her inne hos dere. Har termin i slutten av april hvis dette er riktig!!!!!!
Gratulerer! Testen ville ikke blitt positiv uten at du produserer hcg.
Beate, 10+5 (fra mars-klubben)
Gratulerer så masse og velkommen hit! :)
:findag:
5+5
En strek er en strek... Gratulere med spire i magen. :)
Velkommen hit.
Gratulerer med to blå :) :) :)
Hei Brumm :mervink:
En strek er en strek er en strek er en strek.... ;)
Velkommen hit:)
Så da stemmer det vel da... Kjøpte CB i lunsjen og suste hjem for å ta den. Stod ute på kjøkkenet og venta på resultatet.. Trodde nok egentlig at den ikke ville vise noe.. Men jo da .. 2 blå!!! :D
En liten presentasjon av meg. Jeg er 28 år, bor i Oslo, er i fast jobb og dette blir nr 1. Kan vel si vi fikk full klaff på første forsøk, iallfall første aktive, måneden før hadde vært maks flaks hvis vi hadde fått til noe... Kan enda ikke tro det.
Har så langt ingen tegn på noe som helst, så so far so good... Er på do litt oftere enn vanlig kanskje, og i går ettermiddag var jeg veldig trøtt.. men det kan jo være andre årsaker til også! :baby: får nok termin i slutten av april. I følge babyverden.no 30. april. Så da holder jeg meg til den så langt.
En spennende tid (som fremdeles føles ganske skremmende)venter!!!!
Klem fra Brumm
:klapp: Velkommen i klubben!
Klem fra I am
Flotters Brumm !!!
Jeg har også mensmurringer ennå, skulle hatt mensen på søndag, og har tre positive tester liggende :D
Velkommen, jeg har termin rundt 27 april, har du regnet på din termin ??
Og velkommen til oss!!!:stakar:
Gratulerer så mye med de to blå, og hjertelig velkommen til oss:) :)
Klem fra Liz 6+0
Gratulerer med to blå!!!:klapp: :D :klapp:
Og velkommen hit!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.