Vis full versjon : hei jenter
er så stille på dette rommet her for enslige gravide. har dere det bra?
kunne ønske det blir mer snakk her inne.... våkne jenter.....
dere som er enslige gravide.. har dere planer om og ha med barne far på fødsel? vet ikke hva jeg skal eller ønsker jeg....
klem:gravid:
Sillis82
02-06-2005, 17:16
her går alt bare bra med både meg å :baby: :hyper:
må si meg enig i at det er veldig dødt her inne ja...
barnefar skal være med meg på fødsel ja, tror jeg... d virker som om han har lyst til det.. men jeg skal ha med bestevenninna mi også.. hadd det vært bare opp til meg, så hadde det vel blitt bare henne, siden jeg ikke føler faren egentlig er så interissert. han har ikke støttet meg noe fram til nå hvertfall (noen sms nå og da, å ringer når han er full:niks: blir så irritert!!!) , så derfor føler ikke jeg at bare han alene kan være god nok støtte for meg på fødselen.. men for all del; det er jo hans barn, så jeg vil jo han ska få bli me når hans :baby: kommer til verden..
Hei, hei jenter:)
Er enig i at det er stille her inne ja! I begynnelsen når jeg var her inne var det masse liv her, kanskje vi skulle prøve å få det til igjen???
Jeg skal ikke ha barnefaren med på fødselen, mamma og søsteren min skal være med. Jeg vil ikke ha han med, og han har ikke sagt noe om at han vil være med. Hvis han sier at han har lyst skal han selvsagt få bli med, men mamma skal bli med uansett!
Det er mange avgjørelser som må tas, men du finner nok ut av det etterhvert Bente36! :klemmer:
Tidl. bruker
02-06-2005, 20:37
Halla!
Joda, vi er sløve her inne, skal ta selvkritikk der! :snill:
Jeg er for tiden i Vadsø å har min siste praksis som sykepleierstudent. Har nå bare to dager igjen, mandag og tirsdag, så er jeg ferdig utdannet :heia: og får papirene mine den 16 juni. Skal da begynne å jobbe på medisinsk avdeling der jeg egentlig bor.
Jeg har egetlig ikke tenkt så mye på hvem som skal være med på fødselen, men mamma skal nok være med - det er vel en selvfølge for hun har vært med meg alle ganger hos jordmor og skal være med på UL nå som jeg kommer hjem. Jeg har informert barnefar om når UL er, men vet ikke om han blir med. Han har dolket meg sånn i ryggen(går nå å sier at han ikke er sikker på om det er han som er barnefaren... Skikkelig idiot! Sårer så utrolig mye. Det er jo han som har hatt flere kjærester samtidig ikke jeg. Men det er vel som ordtaket sier; det er på deg selv du kjenner andre, men at han ikke har mer tillit til meg), at egetlig så vet jeg ikke om jeg vil ha han med. Dette er jo en dag som jeg skal glede meg til, ikke grue for hva han vil reagere...
Jeg skal heller ikke nekte barnefaren å være med på noe som helst om han ønsker det, men da må jeg føle at han virkelig vil, ikke for at han føler at han må, da kan han bare la det være.
Vi snakker sammen, og han sier at han ikke sier dette(som jeg nettopp fortalte) men alle vennene mine hører jo dette og det må jo komme fra noen... Jeg vet ikke. :vetikke: Men det spiller heller ingen rolle. Han klarer ikke vri seg unna uansett, og sier jo han skal ha babyen når den kommer.
Jeg gleder meg i alle fall sånn til UL!!! -Selv om jeg ikke skal vite kjønnet da, det skal få være en overraskelse - om jeg ikke ser det selv da hva det er. http://www.snartmamma.com/plassen/images/icons/biggrin.gif
Og som jeg sier, etter å ha lest kjærringråd og hørt hva forskjellige folk sier, så tror jeg det er et intetkjønn jeg bærer på... haha. Om du har spiss mage(jeg har, men det hadde mamma med meg også da) så er det gutt - og jeg er da så jente som det går ann å bli..., og om puppene vokser, så er det jente(puppene mine er blitt ENORME), om du er morgenkvalm, blir det jente(jeg har ikke vært syk en dag, og det var ikke mamma med meg heller så vanskelig å avgjøre det da...), og er hjerteslagene over 140 så er det jente(mine er på 150), og er de under 140 så er det gutt. (det siste med hjerteslagene leste jeg i bam, jeg har selv hørt det omvendte...) Så... Hva tror dere?? :morgen:
du har det sånn du og ja.. min ringer ofte og når han er full. men i det siste da så har han blitt så søt atte, haha.. skal ha medlidenhet tror jeg, han steriliserte seg her om dagen, og det er såå ille da vettu.men egentlig glad han gjorde det,sikkert ego av megm men greit at barnet mitt ikke har søsken overalt.neida.. utro har han ikke vært. åå lyst og skalle han ned om dagen..*sorry meg* virker som han vil prøve igjen nå,men han vet krava mine, og det klarer han ikke pga den ræva til eks.. sier ho *hopp så hopper han .sier ho dropp bente så gjør han det. kunne ønske det ikke var mer føleser der, men er masse av de. men tror egentlig det vil bli bedre etter fødsel.. tror dere det jenter? da vil jeg føle meg litt mer fri..komme litt ut og finne på ting. nå sitter jeg jo bare hjemme, er jeg ikke hjemme så er jeg på sykehuset,,må på sykehuset akutt etterpå og, fått sukker syke, og får ikke ned sukker uansett insulin jeg tar.da kunne jeg ønske barne faren kunne være med, men tør ikke spørre mer,redd for svaret, han har skuffa meg gang på gang,bla dagen jeg fikk kreft bskjeden, da gikk han og gjorde slutt... uhørt,, skjønner dere da at jeg ikke spør han eller...
trøster meg med enting jeg. etter denne fødsel har ikke bare ei vakker prinsesse men to vakre.. gleder meg sånn.. ikke lenge til nå så skal jeg og dattra mi ut og handle til barnet kommer... da skal vi kose oss da....
ha en fin helg jenter..
klem fra meg:heia:
her går alt bare bra med både meg å :baby: :hyper:
må si meg enig i at det er veldig dødt her inne ja...
barnefar skal være med meg på fødsel ja, tror jeg... d virker som om han har lyst til det.. men jeg skal ha med bestevenninna mi også.. hadd det vært bare opp til meg, så hadde det vel blitt bare henne, siden jeg ikke føler faren egentlig er så interissert. han har ikke støttet meg noe fram til nå hvertfall (noen sms nå og da, å ringer når han er full:niks: blir så irritert!!!) , så derfor føler ikke jeg at bare han alene kan være god nok støtte for meg på fødselen.. men for all del; det er jo hans barn, så jeg vil jo han ska få bli me når hans :baby: kommer til verden..
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.