Vis full versjon : Er det noen som har godte oppskrifter til en som ikke kan spise sukker..
Jeg har ikke fått svangerskapsdiabetes enda..men ligger i grenseland...men jeg er så utrolig godte sjuk....:dåne: , er det noe jeg kan lage?? Kan ikke spise mye frukt heller..men kanskje jeg kunne laget meg en type sorbet?? :vetikke:
Noen??:klemmer:
Kvakk Kvakk
02-06-2005, 20:46
Jeg vet at det finnes dropsoppskrifter på drops uten sukker (eller lite sukker - husker ikke helt), men jeg har dessverre ingen lett tilgjengelig.
Ellers får du visst kjøpt sukkerfrie varianter av drops på apoteket, da mener jeg dundersalt, bringebærdrops osv.
Vannlilje82
17-06-2005, 21:20
Kanskje en smoothie? Yoplait lettyoghurt inneholder fruktose i stedet for sukker. Hvis du kjører dette i mikseren med frosne bær, litt banan og kanskje en skvett melk, får du i hvertfall ikke i deg så mye sukker. Bortsett fra fruktsukker, men det er kanskje bedre enn annet sukker? Ikke vet jeg...
sunny423
17-06-2005, 21:46
Kiosk-kjeden MIX har jo en god del godis uten sukker. Mest gelebamser og sånne ting, men det duger jo det også...
Vannlilje82
11-07-2005, 19:01
Slush av sukkerfri saft og isbiter, kjørt sammen i foodprocessor:heia:
Solstråle.
11-07-2005, 19:16
Hvis du vill lage muffins eller noe slikt så er det bare å bytte ut sukker med dia-sukker. Blir like fine og gode. Selv om du ikke får samme type eggedosis.
Det det er mange kaker du kan bytte ut sukker med dia-sukker. Kaker som sukker brød og marengskaker funker ikke dia-sukker på.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.