PDA

Vis full versjon : utro mann

sillan
22-08-2002, 12:51
Hei!

Jeg har tidligere skrevet et innlegg der jeg nevnte at forsøket med å få barn har gjort forholdet til min mann dårligere. Lite ante jeg om hvor dårlig det var,,,
Nå har jeg fått vite, å han har erkjent å ha hatt et forhold på si i 8 uker. De har ikke hatt sex, noe som er bekreftet etter slue meldinger fra hans telefon til hennes,,skrevet av meg.
Min mann sier at han aldri vil gjøre noe slikt igjen. Og mot alle ods så tror jeg på det.
Problemet er at jeg faktisk kan være gravid nå, og hva gjør jeg da? Jeg skulle aldri makte å ta abort.
Vi er fortsatt sammen, da jeg mener en skilsmisse er alt for lettvint uten å prøve ordne det først. Vi har sterke følelser for hverandre men har nok glemt å vise dem en stund....
Noen som har erfaringer med dette? Kan dere fortelle med hvordan dere har taklet det. Og hvordan få bukt med det sinnet jeg har inne i meg. Jeg viser det klart til mannen min, men vi krangler ikke å jeg slår ikke,,,bare i veggen!

Sillan

Karius
22-08-2002, 12:57
kANSKJE DERE KAN GÅ TIL FAMILIERÅDGIVNING SAMMEN?
DET HAR HJULPET MANGE PAR.

HAR EGENTLIG IKKE NOE GODT RÅD UTENOM DET.
HVIS DERE PRØVER , SÅ KANSKJE DERE KLARER Å FINNE TILBAKE TIL HVERANDRE?

LYKKE TIL.

:findag:

Vimsen
22-08-2002, 13:18
Enig !
Tydelig at noe er galt så prøv FAMILIARÅDGIVNING !!

Lykke til :)

Klem
Vimsen T-12

Tidl. bruker
22-08-2002, 21:36
Prøv familie rådgivnig! Er forl lett idag å gå fra hverandre!!! :(

Anja22
01-09-2002, 00:01
Prøv og fokusere på forholdet deres isteden for det å få barn.( har han egentlig lyst på barn nå?)

mange forhold er blitt ødelagt i jaget på å få en baby, og det er rart med den men når en ikke tenker mye på det å få det er da mann får som regel.

Det er nok en ide med rådgivning men det er ikke alle mannfolk som vil bli med på det for de mener det er pinlig.
nevn det for han og hør på hva han mener, mange hare klart det selv også. Uansett lykke til.