PDA

Vis full versjon : Annerledes bevegelser fra knøttet

Tweety
22-08-2002, 12:55
Hei!
Jeg er nå 29/30,5 uker på vei, og har den siste tida blitt litt småbekymra :uff:

Knøttet har hele tiden vært litt variabel når det gjelder aktivitet, noen dager helt spinnvill, og andre dager mye roligere. Den siste tida, derimot, syns jeg h*n har vært så rolig hele tiden. Dessuten er sparkene så mye svakere. Altså: færre og mer forsiktige spark :(

Er dette vanlig? Plassproblemer, kanskje? Skulle tro det var god nok plass enda, liksom... Noen som vet??

Lille Persille
22-08-2002, 20:15
Hei Tweety

Det har blitt mye mindre spark og slag enn før hos meg også..
Mest romstering, kan se han ormer og vrir seg, men det har blitt mindre det også. Men jeg kjenner godt at det er liv der, bare mye mer behagelig nå....

Er nok dårligere plass der inne allerede ja....tror nok dette er ganske vanlig....

31+3 :findag:

Polyanna
22-08-2002, 22:04
Hei Tweety! :)

Hos meg også forandret det seg til å bli mer glidende bevegelser og mindre spark, rundt uke 30 eller så. Det har nok mye med plass å gjøre. I tillegg har jeg hørt at de rører seg mindre i vekstperioder, og dette stemmer med andre ting, som at det er stillere i de samme periodene som jeg får økt apetitt og vekta går litt opp (veier meg hjemme, så jeg har stålkontroll:D)

Klem,