PDA

Vis full versjon : Hjelp - jeg blør...

Mae-mor
10-12-2002, 08:47
Så var det min tur da.... er 6 uker på vei akkurat i dag ( iflg BarnIMagen.no). Tok første test på torsdag og det var to sterke blå streker som "poppet" frem på testen. Holdt nesten på å svime av ,for det var fullstendig uventet. Fortalte det til samboeren min, og han kunne ikke helt tro det han heller. Vi bestemte oss derfor for å teste igjen i går, med samme resultat - to blå streker. Men i løpet av natten har jeg altså begynt å blø...ikke MYE, men nok...noen småklumper har også vist seg, og menssmertene murrer både i magen og ryggen.

Begynner å bli redd for SA, men håper i det lengste - føler meg nemlig veldig gravid også.
Tankene om at streken i går kanskje ikke var SÅ blå som den på torsdag plager meg.... Får kanskje se det an ut dagen og om jeg fortsatt blør så får jeg vel kontakte lege? Tror jeg kommer til å kjøpe NOK en test i dag, for å sjekke...:???:

petrine
10-12-2002, 09:40
Håper det går bra med deg, Mae22! Eg hugsar den fryktelege følelsen av å plutseleg sjå blod frå sist eg var gravid! Eg ville nok tatt kontakt med legen sjølv om det ikkje er så mykje han kan gjere frå eller til. Det kan hjelpe med nokre gode ord, om ikkje anna.

Eg kryssar fingrane for deg i dag!

:stakar: petrine

Balumba
10-12-2002, 10:15
Har ikke noen nye råd, men du kan kanskje lese litt om de andre som har blødd her? Sikkert lurt å ringe legen også. Kanskje i hvertfall for å få roet ned litt!

En test kan også slå ut på HCG etter en SA, så det lureste er nok å få legen til å måle HCG i to dager for å se om den synker eller stiger.

Vil bare gi deg noen trøsteklemmer :stakar: :stakar: :stakar:

Klem fra Balumba :)
(6+0)

solregn
10-12-2002, 13:27
Nå som jeg endelig har greid å begynne å slappe av litt og glede meg over alt som skjer og skal skje i kroppen, så dukker det opp flere engstelige meldinger her... Jeg veit så altfor godt hvordan du har det!!!!! Og det er dessverre ikke mulig å få roa seg ned uten å få snakke med legen, og aller helst få sett på UL hvordan situasjonen er,det er nå min erfaring da....!

Så... kom deg til legen du....

Klem, -solregn-
5+5

Mae-mor
10-12-2002, 13:38
Takker dere for all støtte!

De siste timene har vært laaange, men endelig har smertene/murringene gitt seg. Frykter imidlertid det verste:(
siden det har kommet veldig MYE klumper/slim de siste to timene. Og plutselig er smertene borte, like plutselig som de kom i dag tidlig...:trist!:

Redd for at dette nok er slutten, men har et ørlite håp innerst inne om at det "ikke er farlig" selv om fornuften min sier noe annet...

Har fått kranglet meg inn til legen min på torsdag, så får vi høre hva hun har å si om saken.

Dere hører fra meg hvordan det går...

6+0???

Tidl. bruker
10-12-2002, 14:43
Krysser fingrene for deg Mae22. Håper alt går bra selv om du har blødd.
Har jo gjort det for flere her så hold motet oppe :)

karo
10-12-2002, 18:13
Jeg vet hvordan det føles. Jeg blødde i forrige uke. Heldigvis ser det ikke ut til å ha vært noe alvorlig. Hos meg kom det riktignok ikke noen klumper, men de siste dagene har jeg snakket med så mange som har blødd i alle slags avskygninger at jeg nesten har fått en følelse av at det er vel så normalt som unormalt ... Men gøy er det ikke uansett.

Jeg krysser fingre og tær for deg og spiren din.

Ann
10-12-2002, 18:32
Uffda, håper veldig at det går bra. Lykke til hos legen, skal tenke på deg. Gi oss beskjed så for du vet.

Ann
10-12-2002, 18:32
Uffda, håper veldig at det går bra. Lykke til hos legen, skal tenke på deg. Gi oss beskjed så for du vet.

Merethe
11-12-2002, 14:09
Hei!!
Jeg er en smug leser fra mai klubben! Jeg har hørt om dem som har mer eller mindre vanlig mens de første mnd av svangerskapet.
Vet ikke om dette er tilfelle, men forstår veldig godt at du engster deg!! Sender deg mange trøste :stakar: :stakar: :stakar: klemmer og anbefaller deg å kontakte lege. bedre å gjøre det en gang for my enn en gang for lite når det er noe du lurer på!!

Adriana
12-12-2002, 18:51
*Adriana krysser alle fingrer og tær for deg*

Håper det går bra med :baby:

:klem: fra