Bente36
06-06-2005, 13:10
i går opplevde jeg mitt livs største mareritt. fant en god venn som bor under meg i kramper og han døde,mens jeg sto der alene sammen med han.er det stygeste synet jeg har sett noensinne,var helt blå, ikke sovet pga det synet og er helt rar i dag. tør ikke snu meg er redd nesten han skal komme bak meg med sitt ansikt. mannen var verdens snilleste,men var det fjeset der han lå død og blå. jeg er gravid i 7 mnd og i dag måtte jeg på sykehus pga vann avgang trodde de, men var ikke det,var betennelse som rant,er bet etter masse prøver de har tatt på liv mor tappen,skal inn på sykehuset etterpå til innleggelse, men måtte hjem og finne noen til og ha min datter mens jeg er der.men med hennes far som ikke stiller opp er det ikke lett og alene er jeg med dette barnet i magen og.er så tungt akkurat nå,fikk skikkelig gråte anfall på sykehuset i sta pga det som skjedde i går. vet ikke åssen jeg skal takle ting jeg nå.. først var det. beskjeden om kreften... de trodde de måtte fjerne barnet mitt når jeg var 3 mnd på vei... barne faren gikk fra meg dagen jeg fikk beskjed... fikk sukker syke..... og nå dette med døds fallet som fikk alt til og renne over,,,hadde sårt trengt hjelp, det får jeg og masse av nå, men må tenke på min lille søte datter og som trenger mamma,da hun skal på skolen.skal jeg på sykehuset må hun være vekk fra skole pga avstand til familie og venner... gud jeg sliter... hva skal eller åssen skal jeg tenke på..