PDA

Vis full versjon : Hikking... eller?

Ane
12-08-2002, 01:48
Jeg har akkurat kommet hjem fra en drømmesommerferie og har så brun, stor og fin mage selv om det er masse strekkmerker på den.
Men nå lurer jeg litt, det kommer små rykk fra babyen i magen, men jeg synes de kommer så hyppig - hvert sekund. Kan ikke huske at det var så ofte da jeg ventet jenta mi for fem år siden. Litt svake er de også.
Kan noen forklare meg hvordan hikke kjennes ut.
Litt flau over dumt spørsmål....

Allimac
12-08-2002, 02:02
Hei, spør du meg så kjenntes det ut som en sterk puls liksom....:o Jevn, regelmessig dunking...

Lillian
12-08-2002, 02:29
Jeg kjenner igjen hikkingen som små regelmessige "hopp" i magen.. Hikkingen er svakere enn sparkingen og kommer med etpar sekunders mellomrom. Tror jeg. Varer sjeldent lenge av gangen. :)

Høres deilig ut med drømmeferie og brun mage! :cool:

Mormona
12-08-2002, 08:50
Hei der :)

Henger meg på de andre her og beskriver babyens hikking som små rytmiske "dunk" i magen. Er ikke vanskelig å kjenne forskjell på det og sparking/romstering.

Min lille skatt :hjerter: hikker ganske mye...flere ganger om dagen og uten unntak en liten stund etter at jeg har spist. Har fått et fast mønster på det :D Noen ganger hikker hun sterkere enn andre og jeg regner med at det kommer helt an på hvordan hun ligger der inne hvor mye jeg kjenner det.

Uansett så regner jeg med at hun er en glupsk liten snupp som er der inne....svelger fostervann i uante mengder og hikker seg gjennom dagen :)

Ha en flott og hikkefri dag ;)

klem fra Mormona T-20