PDA

Vis full versjon : T-30:)

Hanneh
22-08-2002, 13:08
Hei alle flotte magedamer!:D
Må bare få meddele at i dag er jeg T-30:klapp: Føler meg som den sinka, men endelig så begynner nedtellingen:eek: Tusen takk for sist istreff forresten, veldig hyggelig som vanlig:) Og lille jenta til Lindlitha var jo så skjønn og snill!:baby:
Hadde en lite hyggelig tur hjem fra byen den kvelden:( Måtte stoppe midt på E18 og :spy: utover sko og føtter og det hele...:blush: Uff, ikke noe særlig altså. Fortsatte da jeg kom hjem i 12 timer, hvert kvarter + diare da selvfølgelig:bonk: Så man kan si jeg var ganske slapp i går. Men bedre i dag, så jeg tar nok en tredagers:blush: Var på kontroll hos legen i går, hadde en pluss på protein i urin, men tar det helt med ro. Mannen min hadde nemlig det samme for en uke siden stakars:stakar:
Nei, nå får det være nok sjukdomspreik fra meg;) Håper dere andre slipper dette, lite kult med stor mage i tillegg:sint:

Ha en herlig dag alle sammen!

Klem Hanneh T-30:D :klapp:

Vimsen
22-08-2002, 13:10
Heia !

Og grattis med T-30 !!:klapp:

Ikke noe gøy med kvalme og diare nei....

Håper du føler deg bedre i dag

GOD BEDRING !!

KLem
Vimsen T-12

Wanja
22-08-2002, 13:15
Hei Hanneh:)
GRATULERER MED T-30!!!:klapp: :klapp:
Heldigvis er jeg der snart jeg også;)
God bedring,ikke morsomt når det kommer begge veiene:(

Wanja35+4:findag:

Robyn
22-08-2002, 13:31
Hei Hanneh! :)

Gratulerer med T-30!!! :klapp: :klapp:

Er det ikke deilig å endelig kunne starte med nedtelling? :D

Oppkast og diarè hørtes ikke godt ut... vet alt om oppkast, men det er litt greiere når det bare kommer en vei. :p

Kos deg hjemme, håper formen er bedre. Nå er det vel ikke lenge til permisjon heller?

:findag:

Klem fra Robyn, T-26

Sprett
22-08-2002, 14:09
Det må jo være utrolig deilig å endelig kunne skrive dette.
Er enda ikke kommet så langt, så hvis du føler deg som en sinke - gjett hva jeg føler meg som da.....? :uff:
Men nå er det ikke så mange dagene til her heller :klapp:

Denne omgangssyka det virker som du har fått :stakar:
Føler med deg jeg! Det er det verste jeg vet å spy, så jeg misunner deg ikke i det hele tatt.
Ønsker deg god bedring og lykke til med nedtellingen.
Hver dag fører deg nærmere den store dagen :baby: :klapp:

Klem fra Sprett
35+1

Saga
22-08-2002, 14:32
å gratulerer med T-30!!
gleder emg til jeg har komemt like langt!

:D

Anne M
22-08-2002, 14:36
:klapp:Gratulerer med T-30!!!! :klapp:

Vi andre kommer snart etter!!!

Fin dag til alle magedamer!

Anne M + lillegutt 34+6 :baby:

Mormona
22-08-2002, 14:39
Hei, Hanneh :)

Gratulerer med å ha kommet frem til T-30 :klapp: :klapp:

Men huff så synd at du ikke er helt i form om dagen. Trøsten er jo at mannen din også har hatt det så da vet du at det ikke er farlig og at det går over....men moro er det ikke :stakar:

Håper formen bare blir bedre og bedre utover dagen.

klem fra Mormona T-10

aja
22-08-2002, 14:43
:klapp: G*R*A*T*U*L*E*R*E*R :klapp:

Det høres bedre ut å si at man har 30 dager igjen til termin enn 4 uker, ikke sant? :)

:klem: fra aja 34+5

sol
22-08-2002, 14:45
Gratulerer med å ha nådd T-30.
Gleder meg veldig til jeg kan begynne den "offentlige" nedtellingen jeg også. Inni meg har jeg startet nedtelling for lenge siden.....

klem fra sol

Miro
22-08-2002, 14:45
Grattis med nedtelling Hanneh :klapp: Ja, nå er vi snart i gang alle mann:klapp:

Og det hørtes jo ikke morsomt ut at du ble syk:klem: Håper du er bedre nå da:)

Ha en fortreffelig dag:)

:klem: fra Mior

Polyanna
22-08-2002, 16:35
Gratulerer Hanneh!

Og takk for sist, selv! Men huff, så kjipt å være syk! Hadde selv en ett-døgns omgangssyke i uke 9 eller noe sånt, og det var skikkelig fælt! Men vi har vel ikke så mye å klage over hvis vi tenker på de som har hatt skikkelig svangerskapskvalme....:blush:

Nå nærmer det seg styggfort, syns jeg, altså!!!:eek:

Lotti
22-08-2002, 16:45
GRATULERER! :klapp:

Jeg hadde helt glemt den der nedtellinga selv. Jeg må også prøve

Lotti T-29

:klapp: Så kjempebra ut synes jeg!

Tuneland
23-08-2002, 01:24
Gratulerer med t-30!!:klapp: Du er ikke den siste i rekka, jeg begynner ikke nedtellinga før i neste uke...

Så dumt at du har fått omgangsyke eller farrang som vi kaller det. Oppkast er noe av det verste jeg vet...

God bedring!:stakar:

Klem, Tuneland 35+2