Vis full versjon : Tips til dere med piercing i navlen!
Bernhard
06-06-2005, 22:07
Hei hei!
Kjenner det begynner å strekke nå med denne piercingen i navlen.
Huden blir rød og hoven, og piercingen burde egentlig tas ut.
Eller må den det?
Jeg har alltid vært så glad i navlepiercingen min, og jeg har overhodet ikke lyst å ta den ut, og det trenger jeg heldigvis ikke nå heller :hyper:
Har funnet en side på internett som selger gravid-piercinger.
Bestilte en piercing derfra i dag. Er veldig spent på å få den!
Så bare et lite tips til dere med navlepiercing :snill:
Her er siden: http://www.bumptastic.co.uk/contentcollectionpage~Type~2~Category~6301.aspx
Forglemmegei
07-06-2005, 22:13
jøss.. denne kan være fin :D er jo håpløst med de vanlige.. hullet blir strekt og det blir både skinnfille og strekkmerker.. vel, som regel!!! Men, her har vi kanskje løsningen for de som ikke vil ta ut og la det gro igjen :sukk:
Jeg blir blant de som må tilbake i stolen :uff:
Jeg tok ut min for ca 12 uker siden, det er ikke grodd ennå. Kommer til å gå uten piercing til fødsel, har hørt at det ikke er heldig å gå med den i nåe man er gravid likevel. Kan oppstå komplikasjoner med livmoren sa legen min.
Men ellers så selger de gravide-piercinger her også, tror ihvertfall de har det på Leading Light i Bergen, sikkert på andre store tattoo-sjapper også.
Jeg hadde min navlepiercing i til kvelden før jeg fikk min datter. Og satte den inn igjen dagen etter fødselen... Når jeg ble gravid skiftet jeg til en ganske tynn ring, og jeg fikk ikke noe kjempestort hull eller andre ting...:vetikke: . Er sikkert ganske individuelt om man får problemer med piercingen eller ikke. Jeg satser iallefall på at det går bra denne gangen også :snill:.
Mokkitrollet
08-06-2005, 10:12
nå vet jeg ikke om det bare er haukeland aykehus som er sære, men her får man ikke epidural om man har piercing. ikke en gang i ørene...
bare noe å tenke på om man ikke vill ta ut piercingen.... eller hvertfall undersøke med føden der du bor...
Den siden skal jeg benytte meg av. Har ikke lyst til å ta ut piercingen min, men skal heller sette inn en stang som er lengre. Kan ikke skjønne at den kan skade fosteret. Liker piercingen min, jeg. Har tatt den etter at jeg fikk guttene, så jeg har ingen erfaring fra før.
:storeb: og :storeb: 2003 og :baby: januar 05
Hei hei!
Kjenner det begynner å strekke nå med denne piercingen i navlen.
Huden blir rød og hoven, og piercingen burde egentlig tas ut.
Eller må den det?
Jeg har alltid vært så glad i navlepiercingen min, og jeg har overhodet ikke lyst å ta den ut, og det trenger jeg heldigvis ikke nå heller :hyper:
Har funnet en side på internett som selger gravid-piercinger.
Bestilte en piercing derfra i dag. Er veldig spent på å få den!
Så bare et lite tips til dere med navlepiercing :snill:
Her er siden: http://www.bumptastic.co.uk/contentcollectionpage~Type~2~Category~6301.aspx
Tusen takk for tipset; nå har jeg også bestillt meg piercing..YOHO:heia:
siljeliten
22-06-2008, 18:19
de har jo en her og : DD
http://www.piercing-piraten.com/index.php?cPath=3_44
wiiI!
Hehe...lurte veldig på når jeg hadde svart i denne tråden, for det kunne jeg ikke huske, men ser nå at det var for tre (!!) år siden, da jeg gikk gravid sist :fnise:
Snuppa83
26-06-2008, 20:55
Hihi, den var jammen begynt å bli noen år nå ja :knegg: (tråden altså !)
Selv tok jeg ut piercingen i navlen i 8 uke når jeg gikk med storebror. Hullet grodde ikke igjen og var like pent etter at storebror ble født.
Tok også ut piercingen omtrent på samme tid i dette svangerskapet,tar ikke noen sjanser i tilfelle det skulle gå galt i forhold til piercing og svangerskap.
Kaffepiken
09-07-2008, 20:57
Jeg har gravid-piercing, og er kjempefornøyd med den :)
Ved min forrige graviditet vokste piercingen ut.Har ikke gjort noe med det siden,så nå har jeg et pent lite arr:knegg:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.