PDA

Vis full versjon : Maya M har vært på kontroll

MayaM
22-08-2002, 13:11
Da var enda en kontroll, denne gangen hos Jm, unna gjort. Hadde med meg min kjære, og tror det gikk opp for han at nå er det ikke såå lenge igjen..... :latter:

Her er de magiske tallene:

Uke 30+5/29+2 UL:
Vekt: -0,6 kg (tot. +7,6 kg) Er det fordi jeg har mindre vann i kroppen mon tro? :???:
BT: 90/55
Urin: -
Ødem: 0-1
FL/min: 132
Leie: HF Hun mente at hodet var festet allerede. Er ikke det veldig tidlig? :???: Tassen har ligget i hodeleie siden uke 26+6..... Ikke har jeg kjent noe i bekkenet heller....
SF-mål: 27,5 cm. Rett over den røde streken.

Men når hun skulle kjenne hvordan Tassen lå, fikk hun merke aktiviteten i beina h*ns gitt. JM lo når hun kjente, og sa at her var det noen som lå og sparka litt ja. Og så syntes hun det var så morro å kjenne på meg, da hun sa at det var så lett å kjenne babyen hos meg. :D

Ellers er formen mye bedre om dagen, det har nok noe å si at jeg endelig tar livet med ro. :klapp:

Dette var mine tall for denne gang. Takk for at dere leste og gjerne kommenter tallene mine.

30+5/29+2 UL

Karius
22-08-2002, 19:29
at allt er bra hos deg da:)
flotte tall , og så kult at du kan kjenne babyen så godt på magen din:klapp:

:findag:

Krølla
22-08-2002, 21:00
Hei Maya!

Heilt einig med det du svarte på min kontroll - det er litt dårleg respons på slike innlegg. Føler at eg synder litt der sjølv, faktisk :o . Kan det ha med at når alt er bra, så føles det ikkje så nødvendig å kommentere?? Trur kanskje det, men det er jo synd då...

Tala dine er heilt supre dei :klapp: - litt misunnelig på at du har klart å gå ned i vekt...eg føler det som ein kjempeprestasjon at eg ikkje har gått opp meir enn 2,5 sidan sist kontroll :bonk: . Får håpe at det er vatnet som kanskje begynner å "piple" ut av kroppen din, sånn at du slepper å få noko meir ødem. Det er ikkje så behageleg, forstår eg. Men du har jo kjempefint blodtrykk, så det speler jo liten rolle med litt vatn i kroppen då.

Og har du ein liten gutte-tass i magen tru? Min fosterlyd har variert frå 136 til 154, så det er ikkje godt å bli klok på. Jordmora mi sa at det ikkje hadde noko å seie, men det er jo alltid litt moro å spekulere likevel :) . Morsomt at h*n er så lett å kjenne - heldiggris!

Ha ein god dag vidare :stakar:

Verdande
22-08-2002, 21:10
Hei!
Alt ser jo bra ut hos deg!
At hodet har festet skal du ikke ta så nøye, det varierer veldig når det skjer. Men det kan fremdeles "løsne" igjen. Det gjorde det hos meg første gangen, og da festet det seg ikke før fødselen var godt i gang....

Håper du koser deg, jeg begynner å bli sliten og lei nå!
Skal til jordmor i morgen, går til kontroll hver uke og det er egentlig supert!

Klem fra Verdande, 33+4
:)

Malinmor
22-08-2002, 23:20
Kjempe bra at allt var BRA:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :D Og kjempe fine mål du kommer med;)

Lykketil vidre:klapp: :klapp:

Puncky
24-08-2002, 01:37
Så fint Maya, at alt er i orden! :klapp: :klapp:

Jeg spurte legen i går om hodet hadde festet seg, og han sa det var for tidlig. Jeg er i dag 34+0.

Kos Puncky :birth: 4.oktober