Vis full versjon : Når kommer mensen tilbake...?
?.... hvis man fullammer i alle fall 6 mnd? Noen som vet? :)
Sessa
Vi får satse på at mensen holder seg unna en liten stund i alle fall.. Har sikkert nok med å blø etter fødselen uansett, tror du ikke? ;)
Det er, som Berta sier, veldig individuelt når mensen komemr tilbake, på tross av fullamming. Det aller vanligste er vel at mensen kommer først etter at man trapper ned amminga, men det er langt ifra uvanlig at mensen kommer bare en uke eller to etter at renselsen er over:sint: . Jeg var i den siste gruppen... Håper denne gangen at mensen holder seg unna lengre!!!
Jeg fullammet sønnen min,og mensen kom ikke tilbake før godt ut i 7 måned eller så..
var utrolig deilig å slippe å tenke på den,håper jeg er like heldig denne gangen!!!
Hanne 32+3
Cazandra
11-12-2002, 08:34
Jeg fullammet i 4 mnd, hun fikk grøt til middag. Jeg fikk mensen igjen da hun var 5,5 mnd :)
Tidl. bruker
11-12-2002, 16:47
Kan ikke akkurat si jeg savner den altså, men vi har tenkt å få en bebis til ganske kjapt etter første, om det lar seg gjøre.:D Har ikke tenkt å stresse med det, men tar det som det kommer. Hadde vært OK om mensen kom seg i riktig gjenge ikke så altfor lenge etter fødselen i allefall. Så kunne man kanskje har litt "kontroll" og oversikt før man eventuellt blir gravid igjen.:)
Jeg fikk igjen mensen etter 3 mnd begge gangene... og jeg fullammet ut fjerde mnd...
Jeg fikk mensen etter 5 uker...... så har jeg den igjen (en måned senere) så den er vel i godt gang her i gården.
Jeg fullammet småen til hun var 5 1/2 mnd, mensen kom når hun var 3 mnd gammel! Det var bittert det.... Men, men, er man fruktbar så er man fruktbar! ;) :p
Og ikke var det mindre vondt enn før heller, snarere tvert i mot! Glad jeg har bestemt meg for spiral, da slipper jeg kanskje unna?? :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.