Vis full versjon : Kan noen smarte data-kvinner hjelpe meg?
La dette inne på data-hjelp, men der var det ingen som ville hjelpe meg :leiseg:
Kanskje jeg har bedre hell med meg her inne?
Dette lurer jeg på da:
Hvorfor får jeg ikke farge på nye innlegg?
Nye innlegg skal vel være gule/røde?
Men når jeg logger meg på er alle sammen blå. Både gamle og nye. Dette gjør det jo litt vanskelig for meg å se hvilken innlegg som er kommet siden sist.
Hjelp!!
Men dersom du ser nederst på siden (den siden med alle innleggene) står det en forklaring på konvoluttene som står helt til høyre for hvert innlegg. Det er dem du ser det på nå, ikke fargen på teksten. :)
Det var fargen på konvoluttene jeg mente...... Kom vist ikke så bra frem det nei :blush: :blush:
Men altså. Alle konvoluttene er blå når jeg logger meg på.
Tror ikke de fargekodene stemmer helt hos meg heller. Men jeg sverger til funksjonen "nye meldinger" og da kommer jo de nyeste øverst fortløpende. Lettere å ha oversikten da. :)
Nå så jeg plutselig at jeg svarte på et innlegg der du spør etter smarte data-kvinner. Vet ikke helt om jeg faller inn under den kategorien men.. ;)
Har du fremdeles problem? I går var alle "nye" for meg, og når jeg logget meg på i dag tidlig var alle "lest", men nå tror jeg det fungerer som det skal...:klapp:
Lillian: Du faller helt sikkert inn under kategorien smarte data-kvinner :D
Nå funker det bedre hos meg ja... Kanskje det bare har vært et midlertidig problem her på sidene?
Men nå skal jeg i hvertfall ikke klage!
Takk for hjelpen jenter!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.