PDA

Vis full versjon : Noen LOST fan her ??

Terjesi
09-06-2005, 10:14
Hei alle sammen !!
Jeg er en så utrolig lost fan, når onsdagen endelig er kommet så er jeg i strålende humør :hyper:
Følger ikke med så mye annet på tv, frustrerte fruer på tirsdag da..

Av dere som liker lost - noen favoritter..?

Jeg har ( se avatar :blunk: ) John Locke :glis:
Men må bare få si det, at igår så var jeg SÅ sur på alle de andre i serien. :sinna:
Stakkars Locke :leiseg: De var virkelig stygge med han :nemlig: :irritert:

Locke er helten min :dubidua: :kidoki:

Dere da ?? :)

Stini
09-06-2005, 10:23
Jeg er også storfan av Lost !! :hyper:
Vet ikke helt hvem som er favoritten, John var en stund, men jeg liker også godt Sawyer - det er mer til han enn øyet ser.
Jack er jo også favoritt, men han er liksom så åpenlys. Og Kate..

heny
09-06-2005, 23:17
jeg er også definitivt LOST fan. det er det eneste jeg gidder å se "fast" på tv. ingen klare favoritter men liker john da. lurer på hvor han har fått knivkastings ferdighetene sine fra?
liker også veldig godt sayid, av en eller annen grunn
og kate, men det gjør vel de fleste...

rikku
10-06-2005, 04:22
eg og er kjempe lost fan:hyper: bror t typen har lastet ned alle episodene i sesong til oss...så nå har me sett alle:snill: venter i kjempe spenning på sesong 2!!!!

min favoritt er hu gravide som nå har fått unge...he,he:hyper:

Jenimar
10-06-2005, 09:07
Åja!!! Jeg ellllsssker LOST! Gleder meg så til onsdagene, og tenk nå er det doble episoder i 2 uker fremover. Tjohooo!!

Favoritt? Liker Sawyer ganske godt... JAck er som sagt tidligere litt åpenlys. Sayid og Locke er jo også alrighte da. Liker nesten alle jeg...

BabyLykke
10-06-2005, 10:49
Er ikke akkurat en Fan, men ser da på det om jeg er hjemme, for det er mye
som skjer der!!! Bra serie!! Liker vel best Charlie, han virker så uskyldig og god!

Anta
10-06-2005, 12:42
Jeg liker Sayid og Charlie best :)

amylin
10-06-2005, 13:48
Sawyer er jo sexy da. :hjerter:

LilleVirre
10-06-2005, 13:52
Jeg og følger med på Lost og syntes det er kjempespennende!!!
Kan ikke føde enda... må få med meg de siste episodene ;)

Har ingen "helt" i lost. Men Sawyer er jo lekker ...

Studentmamma i august
10-06-2005, 14:03
Jeg liker Sawyer bedre og bedre.. noen som så forrige episode der stemmen hans var det eneste som kunne roe :baby: til Claire??? :wow: Deilige, dype mannestemmer, altså!

Karin77
10-06-2005, 18:26
Sawyer är ju bara en fryd för ögat.. :dåne: Definitivt favoriten.. och charlie, vet inte helt varför. Har bara ett gott öga till honom där ja..

Gurine
15-06-2005, 22:50
Er STOR fan av LOST! Den beste serien som er blitt vist på tv,mener jeg. Favoritt: Locke,Jack, Sawyer,Charlie og alle de andre!!

Wikkii
21-06-2005, 13:22
:hjerter: SAWYER:hjerter: -Fordi han er så sinnsykt sexy. :haha:
Ellers er Locke kulisen.. Nei, er heeeelt totalt avhengig av LOST. Kanonbra serie..

Linemor
21-06-2005, 14:21
jeg liker locke best, men sawyer er jo best å se på.

gleder meg til i morgen. ukas høyepunkt, så synd at det tar ferie nå.

lille krølle
21-06-2005, 22:16
Er nok litt avhengig av Lost jeg og, og onsdagen er helt klart den store tvdagen her i huset :jupp: Gleder meg til andre sesongen begynner...
Sawyer er min favoritt :hjerter: