PDA

Vis full versjon : nusse blir satt igang i morgen

Nusse1
22-08-2002, 13:35
Endelig!

Imorgen begynner det. Jeg kommer fra sykehuset nå. 13 dager på overtid. De ville egentlig sette det igang i dag. Men det var så fult på føden at de ville vente til i morgen. Ikke at dette døgnet vil bli det lengste i mitt liv, da....

Jeg er jo egentlig glad for å bli satt igang i morgen. Men jeg er likevel utrolig skuffet for at det ikke blir i dag. En dag er jo ikke så lenge, men for meg virker det som en evighet nå. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å få tiden til å gå. noen som har noen gode ideer? Jeg kommer nok ikke til å få sove noe særlig dette døgnet heller. (I en alder av 24 år får jeg fortsatt ikke sove natt til juleaften).

Har Hatt rier mer eller mindre i en uke nå. Veldig uregelmessige, men likevel. 5-30 min mellom. Er så utrolig sliten av det.......
legen som undersøkte meg i dag. prøvde å hjelpe åpningen til å bli enda litt større. Etter det har jeg hatt veldige menssmerter. Kanskje noe er på gang....??????

Kos fra en sliten, oppgitt og litt glad Nusse (T+13):birth:

Vimsen
22-08-2002, 13:48
Heldiggrisen du !! :)

LYKKE TIL !!

Klem
Vimsen T-12

Dolci
22-08-2002, 14:08
Lykke, lykke til i morgen.

Nå er det ikke lenge til du har din lille :baby: i armene dine :):).

T-2

Preggy
22-08-2002, 15:10
Dette kommer til å gå kjempebra!!:klapp: :klapp:
Endelig blir det din tur!

t+2

Linmom
22-08-2002, 19:11
Har også gått 14 dager over tiden første gang (i 96) og vet hvor laaaaang en dag er..... ønsker deg en god natts søvn før fødsel...
Mange varme tanker til deg....
:klem: fra Linmom, 36+2