PDA

Vis full versjon : Jeg orker ikke mer .....

Vimsen
22-08-2002, 13:42
Hei dere...

I dag er det en forferdelig dag.....

Det er så varmt og jeg er så kvaml, ryggen verker og det stikker både her og der og sparkes i alle organer i kropper virker det som

jeg er faktisk i ferd med å gi opp....

Vet det høres dumt ut men er SÅ klar for å bli kvitt magen men samtidig har jeg fått hellt ANGST for fødselen....

Ikke har jeg noe ork til å gjøre noe heller...
Så hva gjør man da ?.....

Uff dette ser jo helt pyton ut men sånn er altså dagen i dag...

Dere får ha en fin og innholdsrik dag

Vimsen T-12

Mormona
22-08-2002, 14:01
Hei, Vimsejenta :klem:

Er slett ikke lett det her.....på den ene siden så vil man få tilbake formen og kroppen, men på den andre siden så er det jo ikke særlig fristende å gå igjennom en fødsel heller :uff:

Men uansett så kan du ikke bare gi opp nå, heller....tillat deg selv å være drittlei og syt og klag så mye du orker på min skulder....lover ikke at det ikke blir litt syting og klaging tilbake, men litt trøst skal du i alle fall få :)

Sett deg i skyggen i dag med bena i kaldt vann....et gammelt kjerringråd er også å legge kalde omslag rundt håndleddet....det gjør visstnok at hele kroppen blir avkjølt.

sender deg masse gode tanker og klemmer

Mormona T-10

Wanja
22-08-2002, 14:12
Hei vimsen:)
Huffe..."sånne dager" er tunge!!! Men tror kanskje vi alle har ett par sånne,før vi endelig er i mål og får vidundrene ut..:uff:
Men som mormona sier...det hjelper å syte å klage litt,så ti poeng til samboen hvis han takler en maxoverklagsomsytedag...hehe:D
For hvertfall Jeg Er extrem når jeg først setter igang *hihi*:klapp:
:stakar: til deg da...og ønsker deg en kald og fortreffelig dag...lighten up!!!!!!!! Du er jo snart i mål:D :D :D

Wanja35+4

Miro
22-08-2002, 14:29
Åhhhhh kanskje det er noe på gang Vimsemor:) :klapp: Får håpe på det, :kidoki: Det kan jo være. Du er kvalm og det stikker og du har vondt.. jeg tar det som tegn jeg da.. Føler det på meg for deg:)

Ellers så får du klemmer her :klem: :klem: :klem: Og hvis ingenting er på gang, så håper jeg at ting blir bedre utover kvelden når solen går ned og mannen kommer hjem:)

Klem fra Miro

Anne M
22-08-2002, 14:49
:klem:Føler med deg,Vimsen :klem:
Det er en dag av hvert nå på slutten,noen dager er vi gjerne full av energi (så lenge det varer) og andre er vi helt tom.
På en dag som denne, skal du skjemme deg selv bort,kos deg med det du liker best. Et avkjølende bad/dusj,en god bok i skyggen, noe gdt å spise/drikke osv.
Ta vare på deg selv, det kommer dager du vil trenge energi.

Håper det kommer seg utover dagen!

Anne M + lillegutt 34+6 :baby:

Vimsen
22-08-2002, 14:57
Så søte dere er da !

Sitter og stortuter her nå...

Går og laller meg litt jeg og ser om ting kommer seg litt

Takknemlige klemmer
Vimsen

Robyn
22-08-2002, 16:50
Hei Vimsen! :stakar:

Håper du har fått slappet litt av og ser litt lysere på ting.
Vet hvordan du har det... noen dager får man liksom bare nok!:(

For meg pleier det å hjelpe å ta en lang kald dusj eller et kaldt bad. Etterpå legger jeg meg ned på senga og drikker masse kaldt vann med vifta på for fullt. Da føler jeg meg som et nytt menneske i hvertfall en liten stund.

Klem fra Robyn, T-26

Arwen
22-08-2002, 17:26
Stakars Vimsen....:stakar:

Du gjør nok rett i å legge deg nedpå litt...hva med å sette på en fin CD som bringer frem litt gode minner? Så får du kanskje fokusen bort litt fra situasjonen i dag...?

koseklem fra
Merethe & lille K (T-18)
"Arwen"

amor
22-08-2002, 17:45
Mange gode :klem: :klem: :klem: :klem: til deg!

Ikke godt med sånne dager nei. Er det noen trøst, så kan jeg fortelle at du er ikke alene om å ha det sånn nå nei...:gladtrist Jeg er så lei av varmen nå og lei av å føle meg dårlig pga varmen at jeg begynte å stortute da jeg så langtidsvarselet på tv i går kveld! :gladtrist :gladtrist :gladtrist

Nå synes jeg det er nok med varme og enda er det ikke slutt nei!

Men men. Er det noe vi ikke får gjort noe med...osv osv....

Du får finne deg noe godt å drikke, ta deg en avkjølende dusj av og til og sette bena i kaldt vann. Det å skylle håndleddene i kaldt vann med jevne mellomrom, er også godt for kroppen. Jeg bruker det trikset når jeg blir kvalm og kjenner at nå er det nok ja....

Sender deg gode tanker og håper at du føler deg litt bedre etter en hvil:)

Polyanna
22-08-2002, 17:51
Uff da, Vimsen.

Noen dager er tyngre enn andre, det er sant det. I går var jeg utrolig tilfreds og glad hele dagen, og hadde til og med litt tiltakslyst, i dag er jeg BÅDE rastløs og tiltaksløs.....:p

Tror det er fordi jeg ikke har noen planer for dagen, da blir jeg rastløs. Prøver jo vanligvis å legge inn en eller annen liten og hyggelig aktivitet, som å svømme eller noe sånt. Lurer på om jeg skal ta meg en tur i Frognerbadet, jeg? (Selv om jeg var der i går også....)

Hm, får se, må bare sitte og dorme litt til først....:o

Murmeldyret
23-08-2002, 01:05
Hei Vimsen.

Skjønner hvordan du føler, har det på samme måte! Er kvalm, har til og med fått diare!!!!!!!!!!!!!!!! Og det er ganske hat akkurat nå. Det eneste jeg lengter etter er smerter i korsryggen!!!!! Du får bite tenna sammen, den ungen må jo ut en dag snart:birth:

Sympati klem fra Murmel

Tuneland
23-08-2002, 01:41
Huff da Vimsen, det høres ikke bra ut.:stakar:

Skjønner godt at du er lei av alle plager og smerter. Nå er det heldigvis ikke lenge igjen, prøver å trøste meg selv med det når jeg får mine tunge stunder også...

Prøv om du kan finne deg en god stilling i sofaen og ei bok du liker, og slapp av. Tror ikke jeg har annet råd å komme med...

Når det gjelder fødselen, så må jeg innrømme at jeg har valgt den feige versjonen - jeg tenker ikke på selve fødselen, men det som kommer etter...

Håper du føler deg litt bedre nå.

Klem, Tuneland 35+2