Wanja
22-08-2002, 13:49
Nå er det gjort..katta vår ble sterelisert i går...så nå kan hun ikke oppleve det jeg opplever nå!:leiseg: ...Men vi skal gi henne bort fordi vi aldri har tid til henne...og den nye familien ville at vi skulle sterelisere henne først. Så det så,men huffe...synes så synd i henne!!! Dyrelegen satt narkosen i 9 tiden i går morrest og hun kviknet ikke til og kunne gå litt før i 22 tiden i gårkveld! Og da fikk hun spise litt også...som var veeldig vanskelig for henne...!!
Hun har jo den skjermen på...og siden den sikkert er helt for jæ*** å ha på kommer skjærmen borti alt hun går forbi. Sambo ni-skratter til henne,og jeg kjefter å nesten uler for jeg ikke klarere å se henne så hjelpesløs!!!:uff: :uff:
Hun må ha skjermen på og være inne i 10 dager..!! Og hun som liker såå godt å være ute!!:(
Og mitt oppi dette får vi nøklene å skal begynne å fløtte...Hm..,blir jo så dumt å måtte stenge henne inne noen plass!!
Hm...mulig vi skulle ha planlakt ting litt bedre enn som så...!? Jaja,gjort er gjort. Ville bare dele dette med dere jeg...føler såå med henne...:leiseg: :leiseg:
Men dere må iværtfall ha en god dag!!!!!!!
Wanja35+4
Hun har jo den skjermen på...og siden den sikkert er helt for jæ*** å ha på kommer skjærmen borti alt hun går forbi. Sambo ni-skratter til henne,og jeg kjefter å nesten uler for jeg ikke klarere å se henne så hjelpesløs!!!:uff: :uff:
Hun må ha skjermen på og være inne i 10 dager..!! Og hun som liker såå godt å være ute!!:(
Og mitt oppi dette får vi nøklene å skal begynne å fløtte...Hm..,blir jo så dumt å måtte stenge henne inne noen plass!!
Hm...mulig vi skulle ha planlakt ting litt bedre enn som så...!? Jaja,gjort er gjort. Ville bare dele dette med dere jeg...føler såå med henne...:leiseg: :leiseg:
Men dere må iværtfall ha en god dag!!!!!!!
Wanja35+4