PDA

Vis full versjon : Sterelisert!

Wanja
22-08-2002, 13:49
Nå er det gjort..katta vår ble sterelisert i går...så nå kan hun ikke oppleve det jeg opplever nå!:leiseg: ...Men vi skal gi henne bort fordi vi aldri har tid til henne...og den nye familien ville at vi skulle sterelisere henne først. Så det så,men huffe...synes så synd i henne!!! Dyrelegen satt narkosen i 9 tiden i går morrest og hun kviknet ikke til og kunne gå litt før i 22 tiden i gårkveld! Og da fikk hun spise litt også...som var veeldig vanskelig for henne...!!
Hun har jo den skjermen på...og siden den sikkert er helt for jæ*** å ha på kommer skjærmen borti alt hun går forbi. Sambo ni-skratter til henne,og jeg kjefter å nesten uler for jeg ikke klarere å se henne så hjelpesløs!!!:uff: :uff:
Hun må ha skjermen på og være inne i 10 dager..!! Og hun som liker såå godt å være ute!!:(
Og mitt oppi dette får vi nøklene å skal begynne å fløtte...Hm..,blir jo så dumt å måtte stenge henne inne noen plass!!
Hm...mulig vi skulle ha planlakt ting litt bedre enn som så...!? Jaja,gjort er gjort. Ville bare dele dette med dere jeg...føler såå med henne...:leiseg: :leiseg:

Men dere må iværtfall ha en god dag!!!!!!!
Wanja35+4

Mormona
22-08-2002, 14:05
Stakkars lille pusen da....det er ikke godt å ha vært igjennom så mye rart :uff:

Men hvorfor i all verden må dere holde henne inne i 10 dager??? Vi steriliserte vår ene katt i fjor høst og hun var ute i frisk luft etter et par dager. Vi fikk antibiotika som hun skulle ha 2 ganger om dagen i 12 dager, men ellers så gikk det veldig greit å ha henne ute. Ikke måtte hun ha sånn skjerm rundt hodet mer enn et par dager heller....??

Håper uansett at det går greit med henne og dere med flytting midt oppe i alt sammen :)

klem fra Mormona T-10

Miro
22-08-2002, 14:36
Huff da, ikke noe moro å se på i det hele tatt. Jeg kastrerte min hannkatt for noen år siden, og jeg husker jeg gråt av skyldfølelse for det jeg gjorde da jeg leverte han til vetrinæren. Jeg leverte han i buret sitt og han pep som bare det (ikke noe moro å være inne på vetrinærkontoret). Jeg gikk ut derfra og strigråt. Men jeg måtte bare, den gang var han bare innekatt, og hvis jeg ikke hadde gjort det, hadde han markert seg overalt. Han hadde allerede startet så derfor måtte jeg gjøre det. Da jeg hentet han var han fortsatt under narkose, og han våknet ikke før langt utpå kvelden, jeg satt å passet på som bare det. Det første han gjorde var å kaste opp litt, så hadde han så lite å kaste opp:leiseg: Og da sjanglet han ut til badet (yndlingsstedet hans) der jeg bodde da, og da var det varmekabler der. Og datt ned på badegulvet og ble liggende noen timer til. :leiseg: Jeg var så lei meg.. Men det var jo såå nødvendig.

Dagen etterpå var han i full vigør igjen vet du, jeg våknet av at han løp rundt og lekte og det var akkurat som om ingenting hadde skjedd..:) Så nå er alt bra. Der vi bor nå er han ute nesten heeeele tiden bortsett fra om vinteren, da er han mer inne:)

Jeg skjønner alt du går igjennom:klem:

Klemmer fra Miro:)