PDA

Vis full versjon : Nå altså!

Snoopygirl
22-08-2002, 14:05
Så utrolig irriterende.
var å hørte om svangerskapskurs for et par mnd siden.
de sa at det skulle være et i august og de skulle sende meg brev om nermere info om datoer og sånn.
så i dag fikk jeg da brevet.

FORELDREFORBREDENDE KURS.

-snakk med gravide som har termin i samme mnd som deg.

kursdager:

Termin i oktober:
040902 og 110902....

også videre hadde de kurs for de med termin i november og desember:sint:

Jeg blir bare sååå irritert!

er lissom ikke no vits å dra på det kurset da!

Snoopy:)
T-18

Sprett
22-08-2002, 14:13
Skjønner godt du blir litt hissig og frustert.
Synes det er dårlig av helsestasjonen at de ikke har hatt noe fødselsforberedende kurs for de med termin i september.
Det er sikkert mange med deg som er like irritert.

Men hvis du ønsker en omvisning på fødeavdelingen - kanskje du kan ringe opp og høre når tid det passer? Bare fortelle hva som har skjedd. Det må jo være pga. ferieavvikling at dere har fallt mellom "to stoler", men det er like dårlig gjort.....

Ville bare sende deg en :stakar: og si at jeg føler med deg.

Sprett
35+1

Mormona
22-08-2002, 14:15
Hei, Snoopyjenta :)

Kan du ikke bare troppe opp på det første kurset som står annonsert da...si ifra at det ikke er din skyld at du får beskjed under en måned fra termindatoen.

Dessuten så kommer du garantert til å få masse misunnelige blikk fra de som ikke har termin før laaaaaangt ut i oktober også ;) Bare tenk så langt du har kommet i forhold til dem da :klapp:

Hvis du ikke går på kurset så får du bruke oss jentene her inne som støtte og veiledere da vet du. Det er nok av flotte jenter her som har født masse ganger før så gode råd og tips er det nok av :D

Ha en fin dag

klem fra Mormona T-10

Anne M
22-08-2002, 14:21
Trege greier altså!!!
Hadde muligens møtt opp jeg, bare sagt at: "her vil jeg være med"
Kan jo liksom ikke vente til etter fødselen???:uff:

Var igår jeg og skal tilbake idag, absolutt noe å få med seg,syns jeg.
Både for far og mor...

håper det ordner seg for deg!

Klem Anne M+ lillegutt 34+6

sol
22-08-2002, 15:01
Så kjedelig da! Selv var jeg på fødselsforberedende kurs sist jeg fødte og følte absolutt at det var verd å få med meg. Hadde blitt litt småsur hvis jeg var deg nå. Men som "sprett" skriver, så kan du kontakte fødeavdelingen direkte, forklare situasjonen og få en egen omvisning der. Det ville jeg ha gjort iallefall

klem fra sol