PDA

Vis full versjon : Krølla har vore på kontroll

Krølla
22-08-2002, 14:36
Hei!

Ja, så har eg vore på kontroll att - no var det 6 veker sidan sist, så eg var litt spent på kva som var skjedd i mellomtida. Spesielt med magen - den er liksom litt liten føler eg. Men alt var i skjønnaste orden, og magen har vokst! Her er mine tal:

Veke: 30+1
Vekt: + 2,5 sidan sist, totalt + 12,9 kg
Bt: 105/75
Hb: Vart ikkje målt idag, men har lagt mellom 12 og 13
Urin: Neg
Ødem: 0
Fl/min: 154
Form: Stort sett heilt fin, men enkelte dagar med masse kynnarar, og litt lite søvn/kvile enkelte netter/dagar. Dei to tinga heng jo i hop...
Symfysemål: 30 cm

Neste kontroll blir om 3 veker, deretter vert det annakvar veke.

Idag har eg teke meg fri frå jobben for å hente meg inn att litt. Har hatt mangel på søvn og kvile denne veka :leiseg: , og føler meg no litt utkjørt. Skal bli deilig å legge seg nedpå. Uansett er det ikkje fritt for at eg føler meg litt svak som må ta fri - fleire av kollegaene mine var aldri sjukemeldte i svangerskapet endå dei hadde små barn heime i tillegg :bryn:. Men det må eg jo berre prøve å sjå bort frå - ingen av dei vil kome og takka meg den dagen eg ligg der fordi eg har stått på heile tida...Men det er no berre denne eine dagen foreløpig.

Ha ein fin dag jenter!

MayaM
22-08-2002, 19:24
Hei!
Du hadde fine tall synes jeg.
Og er det ei lita jente som lurer i magen din kanskje?

Må bare si at jeg synes responsen på kontroll-innlegg her inne er dårlig....:leiseg:

Det er jo koselig å få bekreftet at en har fine tall og så lurer en gjerne på ting og tang!

Men nok om det.

Jeg tenkte akkurat det samme som deg når det gjladt jobben, at andre var jo ikke borte en dag. Men til slutt innså jeg at det får ikke hjelpe. Jeg trenger mer hvile. Og nå når jeg er 100% SM, har jeg merket at formen er blitt bedre. Jeg orker mer!

Så ta den hvile du trenger!

30+5/29+2 UL