PDA

Vis full versjon : Synes dette er litt forvirrende

Mormona
22-08-2002, 14:37
Kan ikke si annet, jeg.....når vi er mange inne samtidig og svarer på ulike innlegg så hopper jo disse innleggene rundt på siden og da klarer i alle fall ikke jeg å holde oversikten :???: :???: :???:

Husker til slutt ikke hvilke innlegg jeg har svart på og hvilke jeg ikke har svart på fordi ingenting ligger i rekkefølge lenger.....synes flere dette er litt vanskelig???

Mormona T-10

sol
22-08-2002, 14:40
Ja, jeg syns det er vanskelig å holde oversikten på hvilket innlegg jeg har svart på og hvilket jeg ikke har svart på. Det gikk jo litt tid da før jeg fant ut at trådene ikke nødvendigvis lå i den rekkefølgen de var blitt skrevet...

sol

Miro
22-08-2002, 14:40
Jaaaaa, jeg skjønner hva du mener. Men det er sånn at med en gang et innlegg får et svar så blir det lagt øverst. Noen ganger går det så fort i svingene at man klarer ikke å følge med.

Miro:)

Anne M
22-08-2002, 14:42
JAAAA!!! :grrr:
Irriterende er det og...
Likte det bedre før at innleggene lå etter som de kom inn, lettere å holde styr på hvilket man har lest/svart på...

Så det så! :gal:

Anne M 34+6

Rebecca
22-08-2002, 14:42
Begynte å lure på om det bare var jeg som surra jeg:D
Da er det noe som skjer etterhvert som man skriver og styrer?! Hvorfor det egentlig:???:
Kjekt å vite at det ikke var jeg som begynte å bli litt :gal2: her da.
:findag:

aja
22-08-2002, 14:47
Og i så smått påbegynnende ammetåke i tillegg til å være ganske tåkete i utgangspunktet er det EKSTRA forvirrende. :bonk: :bonk:

Noen som har kommentert dette til Silje ennå?

:klem: fra aja 34+5:bonk:

Tweety
22-08-2002, 15:04
Hei!
Syns egentlig systemet funker ganske bra, jeg. Innlegg du har svart på får en svart prikk i konvolutten på venstresida i "skjemaet". Alle nye innlegg, også de som er svar på en allerede-eksisterende tråd vises med en åpen konvolutt, og innlegg du har kikket på, og hvor det ikke har skjedd noe nytt, vises med en lukket konvolutt.
Syns egentlig det bare er fint at nye innlegg OG trådersom har fått nye svar kommer øverst, da slipper man å bla seg nedover sida for å sjekke om det har skjedd noe nytt med tråden siden man sist var inne.
Er ikke viden kjent for enkle forklaringer, men håper noen klarte å skjønne hva jeg mente...

Robyn
22-08-2002, 16:13
Jeg også savner det gamle med at det er de nye innleggene som ligger øverst uansett når de har blitt svart på.
Det var så mye enklere å holde oversikten med det gamle systemet. Ikke er jeg så tålmodig om dagen heller... :p

Robyn, T-26

Tuneland
22-08-2002, 16:16
Ja Mormona, jeg satt og tenkte på akkurat det samme i går. Det var enklere før, da innleggene holdt seg på plass...

Forhåpentligvis blir vi vel vant med dette systemet også en gang...

:findag:

Klem, Tuneland 35+2

Smilet
22-08-2002, 17:49
Jeg har jo omsider somlet meg til å registrere meg på nytt etter at alt ble flunkende nytt her inne (og etter at jeg har hatt en laaang periode som nokså inaktiv på SM).
Sitter akkurat her og prøver å finne ut av dette nye systemet, så da var det jo greit både med forklaringer OG, ikke minst, en bekreftelse på at det ikke bare er meg som ikke henger helt med....
Liker bedre de enkle ting i livet, jeg!

Smilet

Camille
22-08-2002, 21:25
"Alt var så mye enklere før..." ;)

Kommer liksom ikke helt inn i dette jeg heller, men skal prøve å se på det som Tweety skrev. Hun forklarte det jo ganske greit. Kanskje det endelig går opp for meg?

Hvorfor kjenner jeg ikke til noe av magien din, fullmåne? Er lei av å vente... :(

Varme fullmåne-uten virkning klemmer fra Camille T-19

Månestråle
22-08-2002, 22:30
Jeg, som faktisk i begynnelsen var litt negativ til disse nye sidene, synes faktisk de er blitt bedre :)
Som Tweety skriver, så slipper man bla seg langt nedover for å sjekke om det har kommet noe nytt svar der man sist slapp tråden. Lettere er det å sette inn figurer også. Synes sidene ble bra, bare jeg fikk vennet meg til de.

Klem Månestråle T-20.