Vis full versjon : hvordan få UL på sykehuset?
Tidl. bruker
11-12-2002, 11:21
Hei
Lurer på hvordan dere klarer å få dere UL så fort når det er noe på ferde? Selv ringte jeg på sykehuset i dag, og de var veldig hyggelige, men måtte ha papirer fra fastlegen min for å ta meg inn. Fastlegen min vil at jeg skal vente og se (på hva da?), og er heller ikke på jobb i dag. Sekretæren på legekontoret er heller ikke spesielt behjelpelig!!! Noen som har noe tips? Jeg holder på å bli sprø, er jo 10 dager siden jeg hadde blødning!!!
Tidl. bruker
11-12-2002, 12:06
Er i orden nå! De ringte fra legekontoret og sa at jeg fikk time på sykehuset kl 1330 :) Skal bli godt å få dette avgjort for denne gang, ikke lett å konsentrere seg om eksamenslesing akkurat nå...
Lykke til ... Jeg tror alt er bra med deg og den lille spiren din. Du blødde jo ikke særlig mye ?! :)
Så godt at du får komme inn på sjukehuset for å få sjekka skikkeleg - det er jammen ikkje kjekt å gå slik å lure.
Håper det går fint! Lukke til!
:) petrine
Er jo helt uutholdelig å gå sånn å lure!
Lykke til!!
Lov meg at du forteller oss hvordan det gikk på UL da!!!!!! Var som dere veit på UL på mandag sjøl, og svevde omtrent ut fra Ullevål med et salig glis om munnen. Ringte min samboer (som akkurat da satt i bilen sammen med alle sine sjefer på vei til et møte), og han ble såååååå lykkelig! Han fortalte meg etterpå at han hadde mest lyst til å bare rope ut i bilen "JEG SKAL BLI PAPPA!", men at han syns at han ikke kunne gjøre det enda liksom... *ler* Ikke til direktøren, avdelingsdirektøren og seksjonssjefen sin ihvertfall... *fniiis*
Håper at det går bra med deg i dag også da!
Stooooor klem,
Solregn og "nurket" i magen
5+6
Tidl. bruker
11-12-2002, 14:34
Lykke til Solveham, krysser fingrene for deg :):)
La oss høre hvordan det gikk!
Hvordan gikk det?????????????
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.