Vis full versjon : Blør i dag....
Hei alle vordende mammaer!!
Skulker skolen i dag jeg. Sitter her og griner...:leiseg: Oppdaget at jeg hadde blødd i natt, noe jeg fremdeles gjør. Har vondt i magen, kjennes ut som jeg har mensen. Det overrasket meg, var på mitt første legebesøk i går, fikk helsekort for gravide og tok blodprøver. Altså ut til å være bra. Så dette i dag :eek: :trist!:
Jeg kommer nok til å komme på besøk i augustklubben framover for å se til at alt går bra med dere!!
Lykke til videre med svangerkapet, :birth: og :baby:
Mange :klem: fra
Men ikke mist motet ennå. Det er etter hvert så mange av oss som har blødd, og det ser ut til å ha gått bra for de fleste av oss. Men ring legen din for sikkerhets skyld, og hør om du kan få en UL, så du slipper å gå og lure. Lykke til.
:stakar: :stakar: :stakar:
Helt enig med Karo!
Jeg er en av de etterhvert mange her inne som har vært helt knust og sikker på at alt har gått galt, etter å ha funnet blod på papiret når jeg har vært på do! Har hatt bittelitt blødning (for det meste bare brun utflod) i over ei uke nå, og mandag var jeg på ultralyd og fikk beskjed om at alt så akkurat slik ut som det skulle se ut når jeg var i uke 6! Ingen tegn på at noe som helst var galt. Og da hadde jeg funnet blod/blodrester og til og med et par store klumper i ei uke....
Gå til legen du, og gi oss beskjed om hvordan det går!
Trøsteklem...
solregn og nurket
5+6
Tidl. bruker
11-12-2002, 14:32
Å nei Adriana :(:(
Men ikke mist motet, prøv å få ul så de får sjekka om det er en baby der inne :)
Høres ut som de andre jentene har gode forslag!
Vil bare sende deg masse :stakar::stakar::stakar::stakar:
Krysser fingre for at spiren fortsatt er i orden!
Uff så dumt da Adriana
Synes de andre jentene her har kommet med gode forslag, så her kommer noen lykke til klemmer fra meg :stakar: :stakar:
Tidl. bruker
11-12-2002, 21:53
Her kommer en stor :stakar: fra meg.
Ikke gi opp alt før du har fått sjekka hvordan ting står til. Jeg var skikkelig negativt innstilt etter blødningen i forrige uke, men det gikk bra! Så hold motet oppe og mas deg til en UL. (Tror det funker bra å gråte på telefonen, det var iallefall det som fikk meg inn på UL i dag!)
Skal krysse fingre og tær for deg!
Klemmer
Hvor mye blør du da? Og det er slettes ikke uvanlig å blø etter en gynekologisk undersøkelse hvis du hadde det hos legen i går.
Du bør nok som de andre sier få deg en time til UL,slik at man kan se at alt er fint.
Lykke til!!
Åshild og :baby: 16+3
Håper det går bra med deg i dag og at du har funne ut at alt går bra!
:stakar: petrine
Ikke mist motet! Snakk med lege, det er bare vondt å ikke vite noe.
Tenker på deg, la oss få høre hvordan det går.
Varm :stakar: klem fra mizuno
Tusen takk for trøst og medfølelse (det hjelper faktisk!!!):gladtrist
Jeg blør fremdeles jeg... Ringte legen i går og fortalte hva som hadde skjedd, og hun syntes det hørtes ut som en spontanabort. Fikk tilbud om ultralyd i morgen hvis jeg ønsket det, så kommer til å gå, uten å håpe for mye. Blodet er ikke tynt og rent - det er klumper med blod som har fosset ut av meg de siste dagene... Mye, tykt mørkerødt, stinkende blod (sorry for details) :leiseg:
Vet ikke om jeg skal sørge eller glemme det, og om jeg og sambo skal bli ''prøvere''. Denne spiren var uplanlagt, likevel gledet jeg meg utrolig mye til å bli mamma... Skal jeg begynne på p-piller igjen eller hva sier dere jenter?? ;)
Enda flere :klem: fra en trist
Det er visst bare du og samboeren din som kan vite om dere er klare til å bli "prøvere". Uansett hva dere velger, ønsker jeg dere veldig lykke til. :stakar:
Takk for det Karo:p
Kommer til å vente noen år før vi planlegger barn, i og med at jeg vil bli ferdig med utdannelsen min som sykepleier (det tar noen år ja:) ).
Kommer til å tenke på dere i tiden framover, ikke minst i august!! Skal krysse fingre og tær for dere!!
:vink: :mervink:
Sender deg masse trøsteklemmer :stakar: :stakar: :stakar:
Lykke til videre med utdanningen!
Klem fra Balumba
(6+3)
Din tid vil komme. Du vet jo nå at du kan bli gravid. Tenker på deg og alle de andre jentene som opplever dette. Det er jo det vi alle går og er redde for... :(
Lykke til videre, håper du og samboeren ta godt vare på hverandre nå...
Klem fra mizuno :stakar:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.