Vis full versjon : Ul Med Video??
Hei!
Husker å ha lest om noen som har vært på byporten og andre steder og fått Ul med en videokassett av babyen hjem...
Noen som har vært på noe sånt i Oslo/ Akershus området som husker hva det het der de var og hvor mye det kostet?
Klarer ikke å blie helt rolig liksom jeg... Og jeg vil gjerne vite om det blir ei lita jente eller ikke....
Aime 20+4 :findag:
En venninde av meg dro til Byporten Legesenter og tok UL. Der fikk hun tatt det opp på video og det kostet 800,- kr.....(ganske dyrt med andre ord...) Ellers vet jeg ikke om flere steder hvor man får videoopptak.
Hvis du vil ha en litt billigere ultralyd kan du prøve på Norsk Legesenter ved St Olavs Plass i Oslo. Der koster det bare 250,- kr. Hvis du vil ha med deg bilder kostet de 20,- kr stk, men der er det ikke video-opptak. Tlf nr dit er 22 98 05 00
Lykke til!
Klem Babyboo :baby: 22+4
Takk for svar!! :)
Blir nok litt dyrt med 800,- ja... :(
Men samtidig kan de jo være en morsom julegave til de vordende besteforeldre, hmmmm.... Må nok konferere med samboeren
litt tror jeg.. ;)
Hvertfall vente til neste lønning. :D
Aime 20+4
Hei!
Jeg har bestilt UL på Volvat.
Der har de jordmødre med spesialkompetanse på ultralyd. Fikk beskjed om å ta med videokassett så får vi hele seansen på video.
Det blir kjempegøy å ha til senere!
Men det koster 800,- ja...
Klem, Linea (18+4):p
Hei :)
.. du som skal på Volvat. Vet du hvor mye de tar for en vanlig UL uten videopptak?
Vi var på Byporten og er kjempefornøyde!
Legen gikk igjennom alt sammen med oss,
og vi har med video hjem.
Det var absolutt verdt de 700 kronene vi betalte.
Ellie:)
Hei!
Jeg tror det koster 800,- uansett.
Tror ikke de tar noe ekstra for video-opptaket, og man tar med videokassett selv, som man har kjøpt på forhånd :)
Linea (18+5)
Elizabeth
23-08-2002, 12:31
Hva med dere som har vært på Volvat I Oslo?
Hvordan var den?
Jeg skal dit på Tirsdag bare for å se og lillesøsteren min skal være med....Vil ha vodeo opptak...
Noen med erfaringer?
Elizabeth og lille melkesjoko 27+5:baby:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.