PDA

Vis full versjon : Pupper før og etter amming

Unregistered
11-12-2002, 20:56
Hva skjer med puppene etter graviditet og amming?

Fylte ikke helt en A-cup før jeg ble gravid, men nå kan jeg vel snart gå over til en b-cup. Er i uke 15.

Det jeg lurer på er hvordan puppene kan forventes å bli etter amming. Må jeg regne med å måtte bruke en annen cup-size i fremtiden, eller vil puppene gå tilbake til å bli omtrent som før graviditeten?

Får alle hengepupper?
Er det arvelig? Mamman min fikk veldig hengepupper etter amming, men dette var på 70'tallet, og da var de ikke flinke til å støtte opp med BH. Har BH-støtte noe å si for hvordan puppene blir?

Vet at dette er individuelt, men det hadde vært fint å høre litt om hva som kan skje

Happy
11-12-2002, 23:25
Slik har mine pupper det:

Før graviditet brukte jeg 80D eller 80DD. Som gravid endret dette seg til 90E, og som ammende brute jeg 85F! Det er noen størrelser opp det:eek: .

Da jeg mista melka når jeg blei gravid gikk jeg ned til 85E og der er jeg jo fortsatt, men regner med at jeg fyker opp i F igjen når melka kommer. Puppene henger endel og jeg gleder meg til melka fyller dem opp så de strutter:D DET er stilig det!!

Elma
11-12-2002, 23:43
Mine er akkurat som før! :kry:
Like faste og fine. Trenger ikke bruke bh en gang! :) :)

I am
12-12-2002, 17:10
Husk at om du får hengepupper etter graviditet/amming så skyldes dette IKKE ammingen, men selve graviditeten!

Klem

Solsikke
12-12-2002, 17:52
Hvorfor skyldes hengepupper graviditeten og ikke ammingen da?

I am
12-12-2002, 18:01
Tja... hormoner som alt annet? :)
Når man blir gravid dannes etter hvert mer brystvev, utvikling av melkekjertlene etc, forberedelse på at det skal komme melk. Mine pupper har blitt mye større etter at jeg ble gravid. Selve ammingen har ingen innvirkning, den gjør ikke ting verre.

Klem

Tidligere Bruker
12-12-2002, 21:11
Før jeg fikk unger, så brukte jeg B cup. Nå må jeg bruke C. Og når jeg ammet brukte jeg D...
Så min erfaring er at jeg gikk opp en størrelse etter graviditeten. ;)

Og etter 5 unger har jeg enda ikke fått hengepupper. ;)

:mervink: