PDA

Vis full versjon : Det gikk kjempebra!!!!

Tidl. bruker
11-12-2002, 21:49
Heisann!

Gjett om jeg har en opptur i dag! Fikk komme inn på UL, og jeg fikk se noe bittelite, på ca 10mm, med et hjerte som banka fort fort fort :klapp: :klapp: :klapp:

Legen gjetta at jeg var 7+1, og jeg tror jeg er 7+0 i dag, så det var jo veldig lovende. Hun sa at alt så ut akkurat som det skulle, og at hun ikke så noen antydning til blødning eller noe tull :D

Smiler veldig bredt akkurat nå!

Lurer på når det går opp for meg at det jeg så på skjermen faktisk er inne i magen min?

kjempeklemmer

Kikki
11-12-2002, 23:08
Det var godt å høre at alt sto vel til med dere.

Så spennende å se den lille spira da, det er jo helt utrolig.

Skal til UL fredag, og er så spent så spent - tror kanskje en slapper mer av etter å ha sett "bevis" på at det virkelig er noen der inne :)

solregn
11-12-2002, 23:11
Sånn skal det være ja...
På min ultralyd på mandag sa ikke gynekologen noe om noe hjerte som slo, antagelig var det for tidlig til å kunne se det. Er etter mine beregninger 5+6 i dag. Men så lenge ekspertene sier at alt ser bra ut så får vi vel tro dem!

Stor klem fra meg!

Tidl. bruker
12-12-2002, 00:39
Så flott Solveham :klapp: :klapp: :klapp:

petrine
12-12-2002, 09:28
Det er jo ein heilt spesiell følelse å få sjå det vesle hjertet så tidleg! Er det ikkje rart at det verkeleg er nokon inne i magen?

Kos deg!

:) petrine

karo
12-12-2002, 11:07
Det unner jeg deg virkelig. Så kan du kanskje konsentrere deg om eksamenslesingen og :???: Eller er det bare blitt enda vanskeligere? Uansett: :findag:

Balumba
13-12-2002, 09:46
Deilig at alt er i orden! Da kan du slappe av litt igjen. Har hørt at sjansen er veldig stor for at det skal gå bra når man har sett at hjertet banker!

Klem fra Balumba :)
(6+3)