PDA

Vis full versjon : Allergi!

-Filippa-
22-06-2005, 09:33
Trenger litt hjelp her....

Sliter veldig med allergi, og nå som jeg er gravid er det veldig lite medisin jeg kan ta, har prøvd å ringe de homeopatene som er i området, men ingen har ledig tid i løpet av sommeren. Noen andre gode forslag hva som kan hjelpe?

Er åpen for alt, bare jeg slipper rennende øyne, tung pust og kløe:urk:

Tidl. bruker
22-06-2005, 09:47
Du kan bruke Polaramin tabletter. Det fikk jeg av min lege. Lykke til!

-Filippa-
22-06-2005, 09:50
Takk for svar. Bruker det, men det er ikke nok. Til vanlig bruker jeg tabletter, nesespray og øyedråper, og det er ikke nok. Har mange ganger tatt kortisonsprøyte for å slippe plager.....:(

LeNeva
29-06-2005, 08:59
Takk for svar. Bruker det, men det er ikke nok. Til vanlig bruker jeg tabletter, nesespray og øyedråper, og det er ikke nok. Har mange ganger tatt kortisonsprøyte for å slippe plager.....:(

Hei!

Høres ut som du er like plaget som meg :urk:

Løsningen på problemet for meg blei akupunktur (han jeg går til er utrooolig dyktig!!) så etter 3-4 behandlinger var plagene borte. Har faktisk ikke tatt polaramintabelettene mine siden begynnelsen av mai!! Kan opplyse om at i fjor tilbragte jeg omtrendt halve sommeren på badet (eneste rommet i huset der det ikke var pollen :shock: ) til jeg måtte bite i gresset og få kortison i stumpen... Er (eller skal jeg si var) ekstremt plaget!!!

Så har du ikke prøvd akupunktur, er det verdt et forsøk!! Jeg var skeptisk til dette forut (trodde det var bare tull og tøys), men er nå helt imponert over virkningen!!

nikke
30-06-2005, 11:15
Lomudal kan du bruke når du er gravid. :kryss: for at du får noen råd som hjelper.

Keira
30-06-2005, 11:21
Tror det er et veldig "allergi-år" i år. Jeg er i hvertfall utrolig plaget. Bruker også lomudal øyedråper, men det høres ut som om du er anda sterkere plaget enn meg, så kanskje akupunktur ville vært noe?? :vetikke: