PDA

Vis full versjon : Prikking..

Tidl. bruker
22-06-2005, 19:45
Er dere flinke å prikke? Har dere prikket både røde og grønne..? ;)

Blir lite av rød - prikking, selv om det har hendt.. men synes det er kjempegøy å prikke grønne da - nesten blitt hekta :fnis:

Har dere fått mange - fått røde også?

Synes de var litt flinkere med prikking på SG, men det kan jo være tilfeldig :vetikke:

~Maila~
22-06-2005, 21:46
Tror faktisk aldri jeg har prikket rødt, verken her inne eller inne på nybaktmamma.
Synes røde prikker skal forbeholdes usaklige innlegg, eller innlegg som går direkte på person (de er gjerne usaklige de også), men har forstått at en del bruker dem som direkte "jeg er totalt uenig med deg - eller synes du er teit"-prikker...

De grønne gir jeg til gode innlegg, synes også det blir litt feil med velkommen-prikker, trøste-prikker osv. Problemet mitt er at det gjerne er de samme som går igjen med gode innlegg, så jeg får til stadighet opp "Du må dele ut prikker til andre før du kan gi til denne brukeren igjen..." (eller noe i den duren.) :uff:

Men vi får vel alle forstå prikkingen som vi selv vil, og dele ut prikker der vi vil.

Synes det er viktigere med kommentarene som følger prikkene, enn poengene. :)

Tidl. bruker
22-06-2005, 21:49
Synes selv at jeg prikker mye:nikker:
Aldri prikket røde :niks: Da skal det være noe som jeg virkelig reagerer negativt på.
Har ikke skjedd ennå...
:snill:

P@paya
22-06-2005, 22:07
Jeg og prikker mye! :nikker: Kan av og til prikke bare for å si hei, eller for å gi en tilbakemelding og jeg ikke gidder skrive svar. Feks; mye enklere og prikke "fin mage" enn å skrive svar om nøyaktig det samme. Ellers gir jeg prikker mest til gode innlegg, det kan være gode spørsmål og svar eller diskusjoner.

Har gitt røde også ja, men ikke her inne forløpig. Gjør jeg kun når jeg ser noe som kun kan tydes som personangrep.

Xanadine
22-06-2005, 22:29
Mener å huske jeg ga en rød prikk til noen på sg en gang, men da var det noe jeg reagerte voldsomt på. Det skal mye til før jeg prikker rødt!

-Grønt derimot prøver jeg å prikke så ofte jeg kan! Det kan være en "Ha en fin dag" eller "God helg"-prikk til de jeg "kjenner" i terminklubben min, men stort sett er det pga gode innlegg.
Kan også gi trøsteprikker eller en god klem-prikker.
Det er så koselig å få prikker, og det tenker jeg på når jeg gir. Synes ikke man trenger en veldig god grunn for å prikke grønt, men skriver alltid ett eller annet når jeg prikker. :)

Må nevne at tråder hvor man tigger etter prikker byr meg imot! Det må da være mye koseligere å føle at man har fortjent prikkene sine enn å tigge seg til dem??

Tidl. bruker
23-06-2005, 09:41
Må nevne at tråder hvor man tigger etter prikker byr meg imot! Det må da være mye koseligere å føle at man har fortjent prikkene sine enn å tigge seg til dem??

:fnis: Har det vært slike tråder?? :shock: Det var jo litt sprøtt da... tror ikke jeg hadde gitt prikk da nei... Kanskje personene var slike som smisket med læreren etter gode karakterer på skolen, tok med eple og sånt? ;)

flittige Lise
23-06-2005, 10:49
Ser ingen grunn til å skrive om den ene røde prikken jeg har gitt,men da ble jeg skikkelig provosert.Skal mye til før jeg gir det..

Ganske flink til å dele ut grønne prikker på NM,men ikke kommet ordentlig i gang med det innpå her enda. Men de grønne fra meg kommer :jupp:

Nei,ikke fått mange prikkene,men de har vært koselige de jeg har fått :nikker:

lurven
23-06-2005, 11:19
Koselig å få og gi prikker!!!

Blondie
25-06-2005, 21:12
:fnis: Har det vært slike tråder?? :shock: Det var jo litt sprøtt da... tror ikke jeg hadde gitt prikk da nei... Kanskje personene var slike som smisket med læreren etter gode karakterer på skolen, tok med eple og sånt? ;)
Jadda... Her på SM er det høyst levende slike tråder - og jeg har prikket rødt flittig i dem! :snill:

Jeg synes det er tåpelig å aldri prikke rødt, jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så mye høyere terskel for å prikke rødt enn å prikke grønt... :himle:
Man gir jo tilbakemeldinger på innlegg - så hvorfor ikke si fra hvis man reagerer negativt?

Jeg prikker mye grønt også jeg - stort sett for gode innlegg (på SG), men her på SM blir det mye trøsteprikking eller venneprikking til de i terminklubben.
Misforstå meg rett, men det er liksom ikke så utrolig mange knakende gode innlegg her inne... :snill:

Pusa
25-06-2005, 21:36
Jeg liker også å prikke. Synes det er kjempekoselig å få og gi grønne prikker. Prikker ofte folk jeg ikke "kjenner" også...