PDA

Vis full versjon : Leveringstid fra UK?

Savanna
23-06-2005, 16:17
Bestilte fra Bravissimo, og har fått bekreftelse fra dem på at pakken min er sendt, den ble sendt 16.juni.
Det er over 200,- så den må innom tollgreiene...
Men hvor lang tid kan jeg forvente at det tar?

Kvakk Kvakk
23-06-2005, 18:39
Jeg bestilte fra en brodeributikk i UK på nettet for mellom 300 og 400 kr, den var ikke innom tollbehandling selv om det var for over 200 kr. Det tok 5 dager fra bestillingen ble sendt til hentelappen lå i postkassa. Denne butikken sier at vanlig leveringstid til Norge er 1 uke, men i enkelte tilfeller vil det ta lenger tid.

Savanna
23-06-2005, 19:40
Da håper jeg det ligger noe i postkassen min imorgen...
dette kom vel på rett over 600,-

sneezy
25-06-2005, 13:25
Jeg bestilte en Manchester united skjorte,fra manu-shoppen (gave til "svoger") 10 juni,og den kom på døra 16 juni..Synes det gikk fort ettersom vi bestilte på en fredags-kveld :snill:
Den kostet ca 300 kr da,så vet ikke om den var i nå toll jeg..

Sannelita
27-06-2005, 19:34
Lite tips, hør om de kan sende ting som gave, da slipper dere unna tollen. :snill:

Lalah
27-06-2005, 21:45
Det med å sende som gave funker ikke så godt lenger. Jeg bestiller f.eks. fra Strawberrynet.com, og de merker varen alltid som gave (pakket inn pent, til og med). Men sist var den innom tollen uansett for søren!! Kjenner flere som har opplevd det samme. Irriterende. Men man får igjen pengene fra mange av disse firmaene hvis pakka er uheldig og havner i tollen. Heldigvis; det er jo for dumt at grensa ikke har vært regulert de siste 20 åra!!

Lalah :morgen:

Kvakk Kvakk
28-06-2005, 09:48
Det med å sende som gave funker ikke så godt lenger. Jeg bestiller f.eks. fra Strawberrynet.com, og de merker varen alltid som gave (pakket inn pent, til og med). Men sist var den innom tollen uansett for søren!! Kjenner flere som har opplevd det samme. Irriterende. Men man får igjen pengene fra mange av disse firmaene hvis pakka er uheldig og havner i tollen. Heldigvis; det er jo for dumt at grensa ikke har vært regulert de siste 20 åra!!

Lalah :morgen:

Jeg bestilte fra USA for noen uker siden og pakken ble sendt som gave. For å unngå problemet med tollen, var avsenderen en person og ikke firmaet, og navn og adresse var skrevet for hånd.