Vis full versjon : Jordmor er sykemeldt!
:leiseg: :leiseg: :leiseg:
Her sitter jeg så skuffet!!! :(
Etter legetimen på mandag hadde jeg virkelig gledet meg til jordmortimen neste uke... men så har hun blitt sykemeldt og blir borte en stund. :leiseg: (Gravid hun også :uff: )
Så da må jeg ringe legekontoret og få satt opp noen flere timer der. :sint:
Ååååå, kunne hun ikke ventet noen få uker til da... :leiseg:
Furte klem fra Robyn, T-26
Tuneland
22-08-2002, 16:20
Ja er det ikke typisk!
Trøsta er vel at du har såpass kort tid igjen at du forhåpentligvis slipper så mye "vikartimer"...
:findag:
Klem, Tuneland 35+2
Hei Robyn,
skjønner akkurat hvordan du har det!
Min jordmor ble sykemeldt og da hadde jeg ikke sett henne side uke 22, og min neste time var i uke 36!
Gjett om jeg var "lei" av lege besøk gjennom hele sommeren da!
Det jeg gjorde, siden Helsestasjonen min ikke hadde vikar, var å ringe Føde poliklinisk, eller noe liknende, på sykehuset mitt og tryglet dem om å ta meg inn til en av deres jordmødre...
Det kunne de dessverre ikke gjøre :sint: da de var fullbooket, men de ga meg telefon numre til 5 andre jordmødre på andre Helsestasjoner i distriktet :p .
Jeg ringte opp 1 av dem, og hun hadde tid til å ta meg inn! :klapp:
Jeg har vært hos henne 2 ganger til nå, skal til lege neste uke, og så satser vi på at jordmoren min er tilbake uken etter...hvis jeg ikke har født da...:bonk: (ønske ønske)
Kanskje du kan prøve samme ruten som meg, og hvis du ikke får napp, kan du alltid be legen om henvisning til jordmor på sykehuset ditt, da MÅ de ta imot deg...
Lykke til!
klem fra
Merethe & lille K (T-18)
"Arwen"
:cool:
jeg skjønner godt at du er skuffet og lei deg. Jeg syns også at jormorkontrollene er super i forhold til legekontrollene, og faktisk så angrer jeg på at jeg ikke valgte å gå oftere til jordmor enn til legen denne gang. har du forhørt deg om det finnes andre jordmødre i distriktet som kan ta vikartimer? Kanskje er det litt kjedelig å måtte forholde seg til en ny person så sent i svangerskapet, men det må da være jordmorvikarer??
klem fra sol
:findag:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.