Vis full versjon : Tuneland har vært på kontroll
Tuneland
22-08-2002, 16:13
Heisann!:vink:
Ja så er enda en kontroll unnagjort - jordmor denne gang. Rart å tenke på at jeg nå er kommet så langt at jeg skal ha kontroll hver uke heretter...
Resultatet fra denne kontrollen ble slik:
Uke: 35+2
Vekt: +1,7 på 1 uke... (tilsammen 24,7) :leiseg:
BT: 130/80
Hb: 12,3
Urin: Negativ
Ødem: 2-3
Leie: hb
Fl/min: 140
SF: 36
Ja, det var vel alt. Ellers så snakket vi endel om hva vi skal gjøre når fødselen starter. Jeg bor 30 mil unna sykehuset, så det blir ambulansefly når den tid kommer. Bra er det, for jeg nekter å ligge i 4-5 timer i ambulanse med veer!
I dag har vi et aldeles nydelig vær her oppe i Øst-Finnmark, så jeg skal sette meg på trappa med ei bok og en is nå tenker jeg!:D
:findag:
Klem, Tuneland 35+2
Hei Tuneland! :)
Så fint at alt står bra til... masse vann ser jeg. :p
Så spennende å få kjøre fly til sykehuset... vi har 10 min med bil og det virker kanskje litt enklere. Der får du igjen for at du bosetter deg i "bushen". :lol:
Kos deg med is og bok, her er det vaaarmt som vanlig så jeg holder meg innendørs. :cool:
:findag:
Klem fra Robyn, T-26
Polyanna
22-08-2002, 16:20
Hei Tuneland! Så deilig at dere endelig har fått litt fint vær! :klapp:
Kjipt med masse vann, men jeg sier som legen til Miro: Det er IKKE mulig å legge på seg 1 kilo fett på en uke, så den der økningen er vann. Og det renner jo av om et par uker.:)
Tenk, ambulansefly! Høres kjempeeksotisk ut! Det blir ihvertfall stas for junior å fortelle om senere!:)
klemz,
Hei Tuneland,
stakkars deg som har så mye vann...jeg sutrer bare beina mine går opp i hobbit størrelse jeg....:o
I går kjøpte jeg en gele på apoteket som består av Grønn te, aloe vera og mineraler (Avent sin) og den smører jeg føtter og legger med. Deilig og avkjølende.
Det er første gang jeg har sett den igår, men mulig ditt apotek har den allikevel?
Hvis ikke kan den sikkert bestilles av dem (jeg fant den på Løveapoteket i Stavanger).
Du får nyte det gode været, sitte i skyggen med bena høyt og drikke masse masse masse vann...
Så får du jo blod sirkulasjonen i gang hver gang du må springe til do.... :lol:
Kos deg så godt du kan...:findag:
klem fra
Merethe & lille K (T-18)
"Arwen"
:D
Klem til deg Tuneland!
Alt fint på kontrollen. Så godt da :klem: Jeg sier som de andre her, det er ikke fett du legger på deg nå, så ikke vær bekymret og lei deg for at det kommer noen kilo. Vann vann vann ja. Det som er så fint med vann er jo at det renner bort igjen etter en tid. Ingen bekymringer vedr. det ihvertfall!!!:) Godt det *s*
Ja. Det er en milepæl når man kommer så langt at man skal på kontroll så ofte. Selvom jeg selv ikke har erfart det i dette sv.skapet, men har måttet gå i både 2 og 3 uker imellom kontrollene nå på slutten, så husker jeg veldig godt hvordan det var å ha kommet dit i mine andre sv. skap. Da nærmer det seg veldig ja :klapp:
Godt at du nå vet med sikkerhet at du får staselig hjelp med å komme deg til sykehuset når tiden er inne. Det er godt å slippe å tenke noe mere på det vil jeg tro. Tenke seg til...ankomme med fly da! Morro!!!:p
Håper du får noen fine uker nå. Kos deg så masse du bare kan!!!
Hei Tuneland:)
Flotte tall!!:klapp: :klapp: ..bortsett fra mye vann da:p Men trøster deg med at det er som regel derfor kiloene kommer..men at det renner av deg etterhvert..:D
Wanja35+4:findag:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.