Vis full versjon : Baken min...
Baken min gjør vondt ;) . Det er er ikke mer enn at jeg overlever det altså, men det føles som om jeg har suttet på en hard trebenk i en ukes tid ca...
Jeg skjønner at det er bekkenet som begynner å løse seg opp og det gjør til tider litt vondt i høftebenet ved siden av ryggraden. I går hadde jeg også vondt ned i høyre lår.
Men det er bare en så snodig følelse å ha helt vondt i baken... Noen andre som har begynt å få løsere bekken?
Pelen 14+3
Dakar Pelen..
Får sende en trøste :stakar: og håpe det blir bedre etterhvert. Jeg har ingen peiling på bekkenløsnings ting osv...
Men jeg har forslått halebeinet for et par år siden på snowboard, og fy f**** sååååå vondt det var. Hadde problemer med å sitte i 6 mnd etterpå.
Håpe du føler deg bedre etterhvert!
:stakar: fra meg
Tidl. bruker
22-08-2002, 17:54
Kjenner det i baken jeg også...
Hvis jeg sitter på bakken (mye ute om dagen - fint vær vet du :)) så føles det som at rompeballene "deler" seg...at de sklir mer og mer fra hverandre. Så nå har jeg gardert meg med campingstol og ei megasvær pute - en smule prinsessen på erten kan du si :lol:
Prøver å høre på kroppens signaler, men det er så irriterende å ikke kunne bevege seg på samme måte som man er vant til...:mhmm:
Du får ta deg tur til legen du også...prøv å få henvisning til fysioterapeut. Sist hadde jeg en del vanntrening med blyvester - funket kjempebra. Håper jeg får det nå også.
Klem fra Zafir 14+4
Lillehammer
22-08-2002, 18:47
Hei Pelen!
Takk for tilbakemeldingen på mitt innlegg i novemberklubben! Jeg drikker som besatt nå, men fy så slitsomt å løpe på do hele tida... Særlig på jobb hvor "alle" ser det. :blush: Nå skal jeg i et langt møte i kveld og gruer meg til det. Kan liksom ikke løpe ut hvert kvarter heller, selv om jeg egentlig må, og selv om det sikkert er det beste. Får håpe denne UVI'n ikke er langvarig...
Når det gjelder baken din, så kan jeg jo fortelle at sånn er min også! Særlig hvis jeg sitter for lenge, eller hvis jeg bøyer meg mye. :p Kjenner det i korsryggen også. Nevnte det for legen i dag, og hun mente at jeg bare måtte prøve å unngå det som gjør vondt (f.eks. bøye meg). Så heretter må nok min kjære vaske føttene mine... :luring: Ellers så vil jo alle gravide ha mer eller mindre bekkenløsning, men de færreste blir heldigvis invalidisert! For min del hjelper det på rygg-/rumpe smertene å røre meg (gå), så det er bare å ta bena fatt!
Håper du klarer deg med moderate plager Pelen!
Lykke til videre!
:nuss: fra Lillehammer (26+1)
(snikleser fra januarklubben...)
Vet akkurat hva du mener Pelen - det er sånn jeg beskriver det også. Og saken blir ikke bedre når jeg sitter hele dagen på en kontorstol som kjennes ut som en kjip parkbenk!!!
Håper det ikke utvikler seg.....
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.